Äntligen gravida efter ivf
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Hej Kariin.
Välkommen hit. Visst känns det helt overkligt. Har till och med fotat gravtesterna med min mobil så jag kan kolla.
Hej!
Fismamman, dig känner jag igen
!
Smyger förbi. smygtestat 6 dagar för tidigt. Så än så länge vinkar jag bara lite lätt till er!!
Hej!
Fismamman, dig känner jag igen
!
Smyger förbi. smygtestat 6 dagar för tidigt. Så än så länge vinkar jag bara lite lätt till er!!
Hej Karin, välkommen hit! Visst är det spännande!
Fismamman-jag har mina tre test i badrumsskåpet och kikar på dem då och då!
Snartliverhorn-hoppas du snart kommer till tråden!
Jag anade av det i går men i dag är det definitivt-jag kan inte dricka min morgonkaffe som vanligt! ve och fasa, jag brukar ta en på morgonen och efter en liten stund en kopp till.. det smakar inte mer än en halv kopp.Är det någon annan som fått känningar av detta?
Hej!Jag har oxå fotat av mina gravtest med mobilen!!
Har inte börjat känna av nå avsmak för nåt än, när jag väntade min son så drack jag kaffe hela grav.
Trevlig helg!!
Hej snartliverhorn. Vinkar tillbaka.
I går natt när jag var uppe på dass kom det lite rosa på pappret. Fick panik. Alla tankar på missfallet jag hade i påsk efter et kom. Sov inte mycket sedan. Men det har inte kommit något mer och allt känns som vanligt. Hoppas hoppas det "bara" var slenhinnan som blödde lie. Misstänker att jag rev mig när jag tog vaggisarna. Gjorde det igen på morgonen. Har nu klippt mina naglar och ska ta med handskar från jobbet. Men lite rädd är jag än. Längtar till vul om 8 dagar.
Godmorgon fismamman, jag hade också lite pytterosa på pappret och det var 4 dagara innan testadag, på ruvardag 8 det försvann med en gång..när jag hade mf vid jul var det i en strid ström så det är säkert bara slemhinnan.
Tiden kryper fram till vul den 29...tänk om det är något fel..
jaja skall försöka att sluta oraoa mig och njuta av varje dag!
Va kul fismamman!!
Hoppas pyret sitter nu och inte är på väg någon annan stans.
Nojjig som jag är testade jag i söndags igen och det var då om möjligt ett ännu starkare plus
3 dagar kvar till riktig testdag.....
Spännande Snartliverhorn. Grattis. Alla gånger är det ett super plus på testdagen.