• shoppingfia

Äntligen gravida efter ivf

Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?

• Svar på tråden Äntligen gravida efter ivf
  • Fismamman

Hurra och redigt välkommen snartliverhorn!!!!!

• bamsefan

Välkommen hit och ha en trevlig midsommar.

• Lisa69

Snartliverhorn: Välkommen hit!

Äntligen gravid
  • snartliverhorn

Tackar tackar!!
    Nu har man smällt i sig massa gott. Trött som en annan vet inte vad. Ha de gott!

kram och gonatt!

• shoppingfia

Grattis på riktigt snartliverhorn!

Har smitit in från middagen därute så trött!

sov gott alla

• bamsefan

Lisa:Angående vultiden.Är det ju egentligen bra ju längre tid det tar.För varje v som går minskar ju chansen för missfall.Och det blir ju lättare att se något.Så visst längtar jag .....låter frestande att byta tid hihihih.....men bestämmt mig för att njuta av detta nu och så får det bli den dagen det blir.

Jusst nu mår jag istort sätt som vanligt och man undrar ju varför.Men det kommer väl gå i vågor.....

Hur mår du?

• Lisa69

Bamsefan: Jag mår bra. Supertrött på kvällarna, spända bröst samt kissig nödig på natten, men vad gör det? Detta är ju vad vi har längtat efter läääänge.

Äntligen gravid
  • snartliverhorn

Hua!!

inatt har jag sprungit på toa 4 ggr. Precis som om kroppen väntade tills min riktiga testdag innan den satte igång med olika symtom.

Är det någon som vet hur man räknar ut bf när vi gjort ivf/fet?

• Elli 70

Hej.
    Ett stort grattis till er alla som har ett litet pyre i magen!
    Jag har en undran jag hoppas ni kan svara på, det är så att för två v sedan var jag på linne och gjorde mitt andra ostimulerade FET har test dag idag och testar - men ingen mens på antåg. 6/6 blir det utslag på äl testet och 9/6 åker vi till linne.och jag kan tillägga att jag har fotfarande höjd temp på 37 grader.
    är det inte konstigt att jag ej fått mens än förra gången började få lite bruna flytningar dagen innan för att sedan börja blöda på testdagen.
    Vad tror ni andra har ni några liknande erfarenheter?

• Elli 70

Hej silverhorn.
    Den dagen du gör ett FET så räkna två dagar tillbaka o sen två veckor från det så har första dagen på din sista menstration,
    från det kan du räkna bf.
    Jag hoppas du förstår min förklaring, lycka till!

Svar på tråden Äntligen gravida efter ivf