Äntligen gravida efter ivf
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
hej alla,
Ja det är många frågor man har nu..På kub/nupp ser man väl inte bara downs symbron utan även andra sjukdomar? Jag har inte läst på så noga, skall göra det i kväll..
En annan fråga som man kan fundera på, är det någon som funderat på könsultraljud?
Ingen shopping ännu men som ni förstår på mitt familjelivsnamn är jag i riskzonen!
Hej hopp, här kommer en ny en.
Plussade den 22 /6 efter första IVF försöket.
Har en känsla av skräckblandad förtjusning.
Är super duper glad över att äntligen vara gravid!!! men samtidigt rädd att det ska gå åt pipan.
Ska på VUL imorgon. Håll tummarna att det går bra!
Hej Znurran och välkommen hit!
Hoppas ditt vul i dag gick fint!
Godmorgon
Va inne på VUl igår för jag hade så grymt ont i ljumskarna. Fick se den lille och
tickade
Ska in idag på ultraljud av venerna i benen, de ska utesluta proppar.
Men är såååå lycklig...fick ju se hjärtat
Shoppingfia: Tror inte jag kommer att göra könsultraljud specifikt, men eftersom jag kommer att göra det i USA tror jag att de ofta berättar om de ser, och det gör mig inget! Då kan jag planera inköpen - självklart helt tvärtemot konventionella könsroller för att kompensera.
Vad skönt Catta. Hoppas det går bra i dag med ljumskarna.
Välkommen Znurran hoppas vul gick bra.
Det blir inget könsultraljud här heller.
Välkommen Znurran!!
Härliht att se hjärtat slå catta!!
Fått upp hoppet efter mina bruna flytningar. Hade inget mer brunt på hela dagen igår och inget idag. Skönt...
Vi har dock pratat om ett könsultraljud, men vi vet inte riktigt än.
Äntligen semester!!!!
Skönt, ska slappa, sova oc äta gott =)
Vad skönt Snartliverhorn. Var säkert samma som jag hade. Härligt med semester.
En fråga,
Funderar på att göra ett ytterligare grav.test, det har inte hänt något som gör mig orolig men jag känner änså att jag vill testa igen.
Min testdag var den 26/6 men om jag nu gör ett ytterligare ett test i helgen måste det då vara morgonurinen? Eller borde det visa plus nu även om jag tar det lite senare? Har inte köpt något nytt test än och jag kommer inte ihåg vad det stod i bruksanvisningarna så jag tänkte att någon av er kanske vet.
Tack på förhand!
longingfor alittleone-jag har för mig att det stod att efter beräknad dag för mens i vårt fall testdag kan man testa på vilken tidpunkt som helst.
Jag har testat 4 ggr sen mitt plus och 2 på morgon och två ggr på kväll..