Äntligen gravida efter ivf
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
VUL gick toopen bra. Såg ut som en lite ärta som pickade livligt. Sååå häftigt!
longing for a little one-jag har hört samma som shoppingfia ang gravtester. Du kan nog testa när somhelst på dagen. Jag har testat 2 gånger, 1 på morgonen och en på dagen.
Härligt Znurran! Visst är det fantastiskt!
Godmorgon alla,
hoppas ni mår bra. Själv har jag haft lite svårt att sova men är ändå inte trött, konstigt, var nog väldigt uppe i varv i går efter att ha jobbat över..ändå inte semsester
klAr men men..
Var uppe tidigt idag och har varit ute med min hund i en timma dt var skönt fastän det regnade, gick loss som en galning i glasskylen på coop häromdagen och det smarrade jag i går...Jag är ingen glassfia. Saknar mitt morgon kaffe lite men jag kan inte dricka det just nu smakar inte alls, jag är extremt beroende utav just min morgon kaffe,fick bli te i dag..
I dag är sista dagen med vaggisarna känns lite konstigt nu när man haft dem så länge..
Annars mår jag bra, jättebra, titt som tätt speciellt på morgonen kan det krampa i magen, kaffet smakar lite illa och jag kan må lite illa då och då men jag klagar inte.
Hur mår ni?
God morgon!
Jag mår som du ungefär Shoppingfia... Jag som normalt alltid dricker en kopp kaffe på morgonen gör det inte, det smakar inte alls. Möjligtvis senare på dagen för att jag behöver effekten... Sover dåligt, men det beror nog mest på den nyopererade svullna näsan - avskyr att behöva andas med munnen! Nåja, det lägger sig nog snart, men jag är tröööött.
Funderar på att dra igång ett bullbak eller något. Sambon sussar, han var ute igårkväll, då blir ju han glad iaf när han vaknar till "dofterna av hustruns bak"...
Må så gott!
Viskar fram att jag fick ett fint + i morse! Underbart!
Grattis Ezzy, och välkommen hit!
Ja, det är verkligen märkligt att kvalitén på allt kaffe har blivit så usel de senaste veckorna. En morgon klagade jag på min kollegas kaffebryggning, men när alla andra tyckte att hans kaffe var precis som vanligt så var det bara att inse fakta...
Tack Noi!!
Grattis och välkommen Ezzy!
Välkommen Ezzy.
Jag är också en riktig kaffekärring. Får i mig en kopp om dagen. Tycker att man får en himla konstig mättnadskänsla nu för tiden. Kan lassa upp mat och känna mig riktigt hungrig. Äter halva och sedan känns det bara som om jag har en fis i magen som inte vill ut.
Grattis ezzy! Härligt!