Äntligen gravida efter ivf
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Välkommen Ezzy!
Jag har börjat må rikigt illa. DEet kommer och går mycket på kvällen och på morgonen. Sen krånglar min mage hela tiden. Antingen det ena eller det andra
Är precis som du fismamman när det gäller mat. Kan vara vrålhungrig och laga massa god mat sen får jag inte i mig hälften ens. Blir mätt så fort
Idag har jag varit på en stor marknad i regnet. Sambon min köpte en färsk donut med choklad. Detta älskar jag annars, men den smakade ingenting...
Min mor och far var med och jag fick hejda mamma flera gånger. Hon sprang till alla stånd med baby kläder. Vågar inte riktigt ännu.
Hoppas ni andra har en bra dag i regnet
kram kram!
Tack för alla grattishälsningar!
Vågar inte riktigt ropa hej ännu...det är så tidigt i graviditeten....men jag njuuuter och myser över att äntligen vara gravid.
Grattis Ezzy, välkommen till oss.
Tjejer, hur mår ni? Jag är otroligt trött på kvällarna *gäsp*
Längtar ni liksom jag på sol och värme?
På tisdag är det dags för vårt VUL, är sååå nyfiken.
Tack Lisa!
Hörrni tjejer jag undrar om det är mina hormoner som spelar mig ett spratt nu...jag fryser ena stunden och är jättevarm nästa...sedan nyper det och drar i tjejmagen, enormt mycket....känner ni igen er?
Grattis och välkommen Ezzy!
Jag hade precis så i början. Nu fryser jag inte lika mycket längre, men det nyper fotfarande där nere ibland.
Idag har jag varit på det första VUL-et. Vi fick se ett hjärta som tickade och slog och det var jätteskönt! Allt såg bra ut och det var faktiskt en liten lättnad att det "bara" var en liten där inne trots de två blastocyster de återförde.
Puh, nu kan jag slappna av lite grann i all fall, nu när jag vet att jag inte är skengravid!
Hej alla, och välkomna alla nya!!
För mig har det varit några jobbiga dagar med kraftig värk ilningar och hugg i livmodern har trott att jag skulle börja blöda närsomhelst. Men ännu inga blödningar och värken har lugnat sig, känner bara ett svagt molande nu.
Som att inte det var nog så har min dotter på 13 mån haft jättehög feber och näspäppa, som resulterat i några sömnlösa nätter för både henne och mig!! Och nu när hon börjar bli bättre känner jag mig snuvig och ont i halsen!!
Har allafall börjat känna mig lite ilamående från och till ser det som ett bra tecken!!
I dag var vi på VUL och till vår stora sorg fanns det inget liv utan jag har fått en spontan abort. Inte en droppe blod har jag fått så detta kändes overkligt. Usch det känns tungt idag. Nu får vi hålla hoppet uppe till våra eskimåer i höst.
Önskar er alla lycka till med era graviditeter.
Usch så hemskt Lisa! När man inte har anat något alls, dessutom - vilken chock!
Stor kram till dig!
Lisa: Nämen usch vad hemskt för er...är så ledsen för er skull. Vad konstigt att det kan bli så fast du inte själv märkt något...nu blir man ju själv lite konfunderad.
Sänder många kramar till dig Lisa. Vi håller tummarna för er och de små "eskimåerna" nu.