• HeddaBigBum

Go Fika!

Här håller Go-Fika-gänget till!

Det hela började med en ljuvlig liten tjej i november 2004. Några månader senare hade skaran fyllts på med 4 supersöta flickor till och 2 minst lika gulliga pojkar!

Men vi var inte nöjda där! Oh no! Här produceras småsykon på löpande band!
    Hittills har 4 bakats klart, en kanske är på G i skrivandets stund , och en är fortfarande på jäsning! Flört
    ... och fler lär det bli... planerade eller inte!! Räcka ut tungan
    Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • Svar på tråden Go Fika!
  • HeddaBigBum
    Uppdatering fran Marianne:
    Igar kvall skulle de fa stanna pa forlossningen, men valde att aka hem och aterkomma idag. Nar de kom in idag fick de traffa en hemsk lakare som skickade hem dem igen med starka tabletter. Marianne har haft varkar sen i fredags och ar helt slut i kroppen. Hon sover ca 2-3h per natt. Ledsen

Nu far vi hoppas att Filuren kommer ut snart!!! Otroligt envis kille! Förvånad
  • Maria från Bahia

Ja det kanske blir en fredagen den 13:e då??

Skämt åsido, kramar till Marianne!!!!!

• HeddaBigBum

Jag tänkte på Naomi och hennes hår idag...
    Av någon anledning har mitt hår blivit mycket puffigare med massor volym sen jag klippte mig. Poff bara! Och jag blir så jävla varm i hårbottnen när det är varmt. Och då började jag fundera på hur det är för folk med riktigt tjockt lockigt hår... och så tänkte jag på Naomi. Blir hon också svettig i hårbottnen?

• Maria från Bahia

Naomi blir jättesvettig i hårbotten och vill gärna inte ha hatt och så just därför. Just nu är hon i en "vill inte ha lockar" period och det enda som duger är en hästsvans (blir ju mer som en knut), för då blir det liksom rakt i fram. Sedan sover hon i den och då glider lite hår ut och om hon får syn på det i spegeln blir det samma visa: VILL INTE HA LOCKAR!!! Suck!

• fairymi

Oj hoppas den lille behagar titta ut snart då. Kämpa på Marianne

Maria, blev det nån jogging tur? Inte för mig, men däremot klippte jag gräsmattan o sen rensade jag bort ogräs från plattorna på baksidan. DET lär garanterat känns i morgon, framförallt i ryggen...

Undrar om Naomi får fina korksruvslockar när håret blir längre. Lite skandinaviskt kvalite på håret lär hon ju få iaf

• Fragglerock

Jaha, då blir det bebis i dag måntro??

Oh no... do you think I was born tomorrow?!? ~Junior Gorg~
  • hejlis

ja, får hoppas han kommer ut idag (om han inte redan gjort det...hoppas...). Måste varit en kämpig vecka för Marianne...

• HeddaBigBum

Igår eftermiddag skrev Marianne att hon kände sig mest drogad, men att hon i alla fall fått en paus från värkarna. Hon har mest legat i sängen och vilat.... vilket hon behöver. Vem orkar någonting efter en vecka med knappt ingen sömn, än mindre att föda barn!
    Idag skulle de på koll igen, så vi får hålla tummarna!

• hejlis

Hallå hallå! Här vad det tyst...alla på semester måntro? OCh, nu hoppas jag verkligen, verkligen att någon är på BB med nyfödd bebis. Marrianne?? Allt bra???

Här har helgen varit bra. Igår på dagen inget särsklit, sedan Marias& Marks fest på kvällen. Faktiskt ganska skönt att ibland gå bort själv utan barn....fast titt som tätt känns det som om man glömt något...Så tack för igåt Jättetrevligt!!!
    Idag tog vi en cykeltur på fm bort till "gravfälten" i Jordbro, där vi hade lite fikapicknick med oss. Sedan en sväng förbi lekplatsen på hemvägen. Hemma några timmar på em. och sedan på 45-års Kalas i Sorunda. Serverades både middag och fika (härligt!), och chips till Hannas stora lycka....Hemma igen vid 20.30.
    Nu är det EN vecka kvar att jobba. Sedan SEMESTER!!!

Svar på tråden Go Fika!