• HeddaBigBum

Go Fika!

Här håller Go-Fika-gänget till!

Det hela började med en ljuvlig liten tjej i november 2004. Några månader senare hade skaran fyllts på med 4 supersöta flickor till och 2 minst lika gulliga pojkar!

Men vi var inte nöjda där! Oh no! Här produceras småsykon på löpande band!
    Hittills har 4 bakats klart, en kanske är på G i skrivandets stund , och en är fortfarande på jäsning! Flört
    ... och fler lär det bli... planerade eller inte!! Räcka ut tungan
    Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • Svar på tråden Go Fika!
  • HeddaBigBum

givetvis vägde han inte nära 9kg... Skrikandes Marianne överlevde faktiskt... 3850! Räcka ut tungan

• Maria från Bahia

Haha, jag gissade att det skulle vara en 4 i fram att han kanske var lite stor, men han var ju t om genomsnitt trots tiden

• JessicaåIda

Morgonkaffet hamnade i fel strupe, 9 kilo !!! Förvånadoch sedan läste jag vidare *puh*

Grattis Marianne & hela din familj till den nya familjemedlemmen

• fairymi

Shiiit! var min tanke men sen såg jag ju vad det skulle vara

Äntligen Marianne! Super GRATTIS till hela familjen!

• Fragglerock

Marianne! Grattis till att äntligen ungen behagat titta ut efter lång väntan!

Ja, vi är ju i Småland och vädret kunde väl varit bättre. Vi har haft en kanondag då vi åkte till Gränna. Vi tittade på båtarna i hamnen, trängdes med massa tyskar och köpte lite polkagris. Det var trevligt men trångt.

Vi hoppas på lite mer fint väder innan vi åker hem till helgen men om man kollar på väderprognosen så verkar det si och så med det! Vi ska åka över till Visingsö om vädret tillåter men tja... vi får väl se. Just nu mullrar det långt borta och himlen börjar mörkna på så det är nog dags för mig att logga ut och dra ut kontakten!

Ha det gott allihopa!

Oh no... do you think I was born tomorrow?!? ~Junior Gorg~
  • HeddaBigBum

äh! här har det åskat och regnat droppar stora som elefanter, men vi lever farligt och glor på teletubbies och surfar ändå! Räcka ut tungan

• Maria från Bahia

Här drogs sladdarna ut, men inte av rädsla utan för att ingenting mer ska gå sönder och då orsakat av åskan. De påstod ju att vår tv box gick sönder pga åsknedslag, då hade det inte åskat alls och så gick hela vintern innan den lade av....öööhh. Så nu ska de inte få lura oss om den går sönder igen. Då är vi på säkra sidan!

Fattig månad: Hårddisk räddning: 600-1200
    Hjälp med felsökning och ny tv box: 1400
    Plus annonseringskostnad i företaget på 1300.

Suck! Så ska vi lyckas har råd att åka till öland och för de pengarna köpte Mark sitt nya månadskort som kommit ur fas då han tappade bort det förra. Marie: Vi bönar och ber för att det ska gå!!!!!!!

• fairymi

Maria: ja jag hoppas verkligen att ni kan!!!

• hejlis

Grattis Marianne poch resten av familjen!!!  HÄRLIGT!!!!

jo, min min gick väl inte heller av för hackor då jag läste Heddas FÖRSTA inlägg om vikten...tror hakan dunsade rakt ner i skrivbordet....hehe....

• hejlis

Var och kollade "magen" idag förresten. Allt var bra. Har ju tycket att magen blivit lite större än den var vid samma tid med Hanna, och sf måttet var faktiskt 4cm mer än samma tid förra gången. Så den här gången ligger jag på den ÖVRE kurvan! Men, bm sa att jag "bär" bebisen  högt. Den ligger tydligen med sin nedersta "del" ett par cm ovanför blygdbenet. Och det påverkar tydligen mkt. Sjunker den ner sedan så kan sf måttet tom minska. Hjärtljuden var 132....Är helt övertygad om att det är en kille!

Svar på tråden Go Fika!