AAAAaawwww...
Agaton har ju varit hemma i två dagar nu med Danne för att han (Agaton alltså, snacka om syftningsfel) varit sjuk. I går så var han dock väääldigt på allerten och lekte som en galning ute halva dagen och åt som en häst. Tja, då tyckte vi att han verkade ok igen eftersom han inte hostar eller snorar mer än vad som är ok. Så i morse ringer jag till dagis och säger att han kommer.
Jag väcker Agaton och han verkar må bra, inga konstigheter. Vi går ner och leker en stund, typ 20 minuter, och allt verkar frid och fröjd och vi äter frukost. Sen börjar han gnälla och gnöla som attan. Han ber om vatten så jag går ut och hämtar vatten. När jag kommer tillbaka så sover han på golvet framför tv'n. Han slocknade alltså på tre sekunder helt utan förvarning. Sen sov han jättelänge. Vaknade och gnölade i typ 30 minuter och nu sover han igen! Han har inte nån feber eller nått utan är typ lite snorig och trött... och trött.. och öööh, trött!??!?!?
Gud, jag fattar noll. De måste tro att vi är helt galna på dagis. Halv sju är han frisk men halv åtta så är han sjuk - igen!