Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Lovelyy ![]()
![]()
![]()
Men hallå tjejer..nu får vi komma med datum då vi ska ses..Tycker ni inte? ![]()
Men hur f*n ska jag ta mig till sthlm för bara en fika? Blir ju skit dyrt.... massa pengar till tåg/buss och sen hotell eller åka hem samma dag *fundera*
Lovelyy - hmm..du bor i linkan..jaa tåget kostar ju inte så mkt å inte bus heller..
men klart har du funderat på vandrahem ? å du känner igen i sthlm?
Love, Haha nej nej! Som jag sa, de är så de låter
Klart att du får lov o stanna kvar, vi hör ju i hop nu alla tjejer
Ja, Vi får väl se vad vi kommer fram till. men om jag blir med barn ett tag efter att utbildingen har börjat så går de ändå.. För den är 40 vecker, de ända jobbigt är bara att en tredjedel av utbildingen är praktik, så vara gravid o ha praktik? Vet inte om de är bästa sättet
Som sagt, vi får se
Jag berättar när vi har diskuterat..
Mary, Ja min sambo vill
jag har velat sedan jag träffa han (över fyra år sedan) men han har ju precis sagt att han oxå vill, från ingen stans (för 3månader sedan kanske, jo de var när tråden började ungefär) så de känns inge kul o skippa de just nu :/
Ja, Plugga skulle jag kunna göra gravid. Men de är så mycket praktik i min utbliding (om jag kommer in, känns som så i alla fall
haha) O min sambo blir ju klar i September då är de ju bara jobb för han, vilket är bra så vi får pengar. För jag kommer ju bara ha studielån, tänker inte ta på så mycket så de går fortare o betala av (har kommit överänns om att de är bäst i längden, vi klarar oss ju ändå) Men som sagt, vi ska para om de i kväll, eller jag ska ta de med han
Han vet ju inte om de än..
Nej, men de är väl ganska onödigt o börja med P-piller om ni ska försöka näta år? Då kommer ju bara kroppen "efter" ändå.. Men karlar kan inte bestämma sej
De är deras speciallite
Ja, Jag tycker att barn tankarna tar alldelse för mycket tid.. I alla fall för min del. De är typ de ända jag tänker på!
Ja vi skulle försöka se nått, självklart
Nej, Nu ringer min mamms. Måste prata lite med hon
I´ll be back!
MissH - prata med han så får vi se va ni komemr fram till..
jaa men visst är de onödigt men vill veta säke så¨de blir nästa år..
nu ska jag ner på stan med mamma..kommer tbx om en stund..(för härifrån kan icke hålla sig
puss på er så länge
Mary, Ja de ska jag göra. Men vi tar de ikväll
Tycker jag med, onödigt o "lura" kroppen!
Men nu ska jag mysa (o då menar jag MYSA inte ha sex, som vissa tycker att mysa betyder
haha) med min älskade!
Kika in lite senare till er tjejer
Nej men du!
Mysa = ligga oxh kramas och bara gosa
Myspysa = snuska runt i sänghalmen eller på något annat roligt ställe
Hur gamla är alla här inne förresten?
Halloj alla goa tjejer!!!
Idag är det BIM +2 för min del =) Och ingen mens till synes =) Vaknade i morse med världens mensvärk, på vägen till toaletten kände jag bara hur hoppet om att vara gravid försvann, men nopp, mensen kom inte =D Så jag vart överlycklig *hoppas hoppas*
Jag vill gärna följa med om ni ska ses, men jag är UPPTAGEN den 7-15 juli samt 22-28 juli.... börjar jobba igen den 8 aug... men alla dagar där emellan kan jag =) Oavsett plast, datum eller tid =) (ja jag vill juh gärna veta de nån dag i förväg ;) så att man kan planera)