• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • Featherboah
    Barnakär >> Oh! Vilken linje går du? Känner min pojkvän att det är dags för barn efter jag tagit studenten så är det barn som gäller här också. Ja, jobb och lägenhet också. Men sen hoppas jag verkligen på en liten!
  • 1984

Marylicious - Jag brukar äta som en häst precis innan jag ska få min mens =/ men den här gången har jag inte kännt av hunger känner mig nästan lite illamående när jag tänker på mat (olikt mig).
    *Hoppas hoppas på att det blir plus*
    Du hade väl plussat? Eller minns jag fel?

• MariaOMarkus
    1984 skrev 2007-07-01 19:31:23 följande:
    Marylicious - Jag brukar äta som en häst precis innan jag ska få min mens =/ men den här gången har jag inte kännt av hunger känner mig nästan lite illamående när jag tänker på mat (olikt mig).*Hoppas hoppas på att det blir plus*Du hade väl plussat? Eller minns jag fel?
    har plussat svagt svagt men jag vill ha ett starkt plus för å vara säker för min skull å min sambo..för han tror inte jag är gravid fast han vet att mensen är 5 dagar sen..*killarSkrikandes*  jaa jag är inte hunrig på mornarna då mår jag smått illa utan hungerna kommer på eftremiddagen/kvällen/natten..ännu värre..

va ligger du på,BIM+ ? å när ka du testa ?
    Längtar efter en liten i magen
  • 1984

Jag är på BIM +1, fick negatvit igår =( Men så länge mensen håller sig borta så har jag hoppet kvar =)

• MariaOMarkus
    1984 skrev 2007-07-01 19:41:06 följande:
    Jag är på BIM +1, fick negatvit igår =( Men så länge mensen håller sig borta så har jag hoppet kvar =)
    jaa de tycker jag absolut du ska..själv är jag BIM+5 idag,fått svaga svaga + nästan så man inte ser dom (iaf på bild) men i verkligheten ser man dom..finsn bild i galleri..
  • Barnakär

Dredde; Jag har tagit sabbatsår men skall börja nu till hösten på linjen Bygg - måleri.
    Vilket gymnasium går du då?

• Niccisen

Hej tjejer!

Vad duktiga ni är som fixat en ny tråd

Här har det shoppats i tre dagar så nu börjar pengarna på kontot att sina. *S* Eller i alla fall på pojkvännens konto, han betalade både IKEA och alla nya krukor och blommor som vi köpt.
    Bor i en totalt nerpackad lägenhet, men flyttar inte förrän om 20 dagar

Fick mensen i fredags, 2 dagar försenad, känns lite jobbigt och efter hur jag räknat ut är nästa ägglossning beräknad till fredagen den 13e ...Hehe... och som vanligt är det den period vi kan träffas minst, men snart så bor vi ju ihop. Ska bli sååå skönt.

Mary: Jag hoppas verkligen att du får ett tvärsäkert positivt besked imorrn! Håller
    tummarna!

Å hej får man väl säga till alla nya också

• Niccisen
    1984 skrev 2007-07-01 19:41:06 följande:
    Oj, då hoppas vi på att mensen är sen för att det flyttat in nån i din mage Tycker verkligen att det är din tur nu!
  • MariaOMarkus
    Niccisen skrev 2007-07-01 19:52:24 följande:
    Hej tjejer!Vad duktiga ni är som fixat en ny trådHär har det shoppats i tre dagar så nu börjar pengarna på kontot att sina. *S* Eller i alla fall på pojkvännens konto, han betalade både IKEA och alla nya krukor och blommor som vi köpt. Bor i en totalt nerpackad lägenhet, men flyttar inte förrän om 20 dagarFick mensen i fredags, 2 dagar försenad, känns lite jobbigt och efter hur jag räknat ut är nästa ägglossning beräknad till fredagen den 13e ...Hehe... och som vanligt är det den period vi kan träffas minst, men snart så bor vi ju ihop. Ska bli sååå skönt.Mary: Jag hoppas verkligen att du får ett tvärsäkert positivt besked imorrn! Hållertummarna!Å hej får man väl säga till alla nya också
    wooho kul å shoppa loss på ikea 'fuskit ' jag vill oxå
    jaa jag vill verkligen ha de,börja bli otålig här.. jaa blir sambo är kul,flytta in hos min kille i fredags
  • 1984

Jag har varit gift i 4 år =0
    Vi har bott i villa i 2 år.

Så jag har "glömt" hur det var att bo själv =)
    Men jag skulle absolut inte vilja leva utan min bättre hälft ;)

Svar på tråden Unga som längtar efter barn