Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Marylicious - Jag brukar äta som en häst precis innan jag ska få min mens =/ men den här gången har jag inte kännt av hunger känner mig nästan lite illamående när jag tänker på mat (olikt mig).
*Hoppas hoppas på att det blir plus*
Du hade väl plussat? Eller minns jag fel?
Jag är på BIM +1, fick negatvit igår =( Men så länge mensen håller sig borta så har jag hoppet kvar =)
Dredde; Jag har tagit sabbatsår men skall börja nu till hösten på linjen Bygg - måleri.
Vilket gymnasium går du då?
Hej tjejer!
Vad duktiga ni är som fixat en ny tråd
Här har det shoppats i tre dagar så nu börjar pengarna på kontot att sina. *S* Eller i alla fall på pojkvännens konto, han betalade både IKEA och alla nya krukor och blommor som vi köpt.
Bor i en totalt nerpackad lägenhet, men flyttar inte förrän om 20 dagar
Fick mensen i fredags, 2 dagar försenad, känns lite jobbigt och efter hur jag räknat ut är nästa ägglossning beräknad till fredagen den 13e ...Hehe... och som vanligt är det den period vi kan träffas minst, men snart så bor vi ju ihop. Ska bli sååå skönt.
Mary: Jag hoppas verkligen att du får ett tvärsäkert positivt besked imorrn! Håller
tummarna!
Å hej får man väl säga till alla nya också
Jag har varit gift i 4 år =0
Vi har bott i villa i 2 år.
Så jag har "glömt" hur det var att bo själv =)
Men jag skulle absolut inte vilja leva utan min bättre hälft ;)