• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen

Aha, Jag håller alla tummar o tår

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-02 10:05:17 följande:
    Aha, Jag håller alla tummar o tår
    Taaaaaaaaaaack
    Längtar efter en liten i magen
  • TheLove
    jaj86 skrev 2007-07-02 07:34:49 följande:
    Lovelyy: hmm.. tycker synd om dig. planerna lär ju ändras nu en del..själv är jag på bim+15 eller nåt. slutat räknat. var hos en kompis igår och träffade hennes lilla rasmus jätteliten och söt, 4 dagar gammal. jaja.. hoppas alla haft en bra helg
    Jo det gör dom ju. Men jag får ju ta och erkänna att jag är glad att det är slut och jag har fått reda på vilken idiot jag varit tillsammans med så länge! Han har missbrukat droger och varit otrogen... (måste även erkänna att jag va lite otrogen också en gång men då var det redan slut kännslomässigt)

När ska du testa? eller har du gjort det och fått minus? Jag har rosa flytningar nu... Skönt! tecken på att mensen ska komma
  • MissHellen

Love, Hur är man lite otrogen?

Skönt att mensen är påväg om du inte vill ha barn med han, o tur att de kom fram nu o inte senare!

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-07-02 10:26:35 följande:
    Love, Hur är man lite otrogen? Skönt att mensen är påväg om du inte vill ha barn med han, o tur att de kom fram nu o inte senare!
    Genom att inte ha sex? Det var det jag ville få fram. Det gör mig ju lika otrogen men jag har iaf inte gått och knullat någon vilket han har gjort... Tror även att med lite otrogen mena jag att kännslomessigt var vi inte tillsammans
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-07-02 12:39:16 följande:
    Genom att inte ha sex? Det var det jag ville få fram. Det gör mig ju lika otrogen men jag har iaf inte gått och knullat någon vilket han har gjort... Tror även att med lite otrogen mena jag att kännslomessigt var vi inte tillsammans
    Jag menar inte att vara spydig.. Men jag bara undrade var gränsen gick för dej!
    Jag skiter väl igentligen om du har varit otrogen eller inte Han var de o de fick dej o se vem han igentligen var, tur var väl de? eller?
    Tar de som du vill, men jag menade inget illa med de i alla fall..
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-07-02 12:43:23 följande:
    Jag menar inte att vara spydig.. Men jag bara undrade var gränsen gick för dej! Jag skiter väl igentligen om du har varit otrogen eller inte Han var de o de fick dej o se vem han igentligen var, tur var väl de? eller? Tar de som du vill, men jag menade inget illa med de i alla fall..
    Jag ansåg dig inte att vara spydig. Där emot är jag glad att jag va otrogen, det gjorde att jag fatta att allt inte var bra och det gjorde även att jag "var tvungen att göra slut". Och skulle jag inte ha gjort slut och berättat om otroheten skulle han aldrig berätta om drogmissbruket och sådär... men usch, jag vill aldrig mer vara otrogen!
  • MissHellen

Bra, för jag menade de inte så!

Allt har en mening är i livet, de vara nog menat att de skulle bli så! Man lär sej ju av allt man gör Men hoppas att de känns bättre nu då?
    Hur länge var ni tillsammans då?

• MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-07-02 13:29:44 följande:
    Mary, hur har det gått?!
    ingen vidare...fick ett svagt svagt svagt streck så ska ringa min BM nu
    Längtar efter en liten i magen
Svar på tråden Unga som längtar efter barn