• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus

förstås menar jag ju "skriker" så kande gå då man har de för fort haha

Skrattande hihih

Längtar efter en liten i magen
  • 1984

Hur blev det med dig idag? Fick du nåt plus?
    Jag har inte testat än, har ont i magen =(

• A flikka

dredde- jag är oxå 21.

idag har jag massor med mensvärk.. kanske den är på g ändå? Hämtat nytt test oxå ska testa imornbitti.. om jag inte får ett plus imorn tyckte bm att jag skulle börja med pillerna ändå....så vi får väl se.sista chansen imorn då vi inte har nån BV (bebisverkstad)

• MariaOMarkus
    1984 skrev 2007-07-02 18:19:06 följande:
    Hur blev det med dig idag? Fick du nåt plus?Jag har inte testat än, har ont i magen =(
    blev lika svagt som alla andra dar (bild i galleri) syns knappt på kortet..
    så ska till BM på ondag och kolla va som händer..

när ska du testa ? jag tror du kommer få ett plus när du testar--har den känslan
  • 1984

Jag vet inte, tror jag ska testa mig imorgon bitti =)

• MariaOMarkus
    1984 skrev 2007-07-02 18:36:49 följande:
    Jag vet inte, tror jag ska testa mig imorgon bitti =)
    tycker jag absolut *nyfiken*
  • 1984

Usch, vad jobbigt när strecket är så svagt, jag tittade noga på den, men jag förstår om du inte ritkigt kan slappna av, de bra att du kontakade BM.

Har granskat bilden noga nu =P
    Funderar på att testa nu...

Va vad det för test du använder?
    Jag har testat typ alla som finns på apoteket + RFSU. Har du nån favorit?

Min är nog CB eller RFSU.

• MariaOMarkus
    1984 skrev 2007-07-02 18:44:31 följande:
    Usch, vad jobbigt när strecket är så svagt, jag tittade noga på den, men jag förstår om du inte ritkigt kan slappna av, de bra att du kontakade BM.Har granskat bilden noga nu =PFunderar på att testa nu...Va vad det för test du använder?Jag har testat typ alla som finns på apoteket + RFSU. Har du nån favorit?Min är nog CB eller RFSU.
    jaa man får titta supernoga för att se å¨man ser ju not men svagt svagt svagt..bläääää säger jag bara

jag gillar cb,preg litar jag på nu haha..sen så stickorna från billiga tester litar jag oxå på..
    å RFSU oxå..

va har du för tester hemma ?
  • MissHellen

Dredde, Jag är 19

MissH är här Vad ville du Mary? Hörde ditt skrik
    O jag håller precis med dej Mary när de gäller mysandet Vore som att jag hade skrivit de, haha!

• 1984

Just nu har jag RFSU, men den jag testade med i lördags va CB. Jag brukar försöka köpa CB (dubbelpaket) eller 2 st preg, men när apoteket inte är öppet går det alltid att handla RFSU på antingen mataffären, bensin macken eller pressbyrån =P

Så RFSU är bäst i nåbarhet =)

Svar på tråden Unga som längtar efter barn