Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Tjejer!!! Nu ska jag ta o duscha innan maken kommer hem från jobbet...
Men imorgon bitti... så ska jag testa mig på morgonen =D
*håll tummar o tår nu*
Att vi äntligen ska få lyckas efter dessa år vi kämpat och att vi ska slippa gå igenom IVF som vi köar för...
vi håller tummarna!
skriver oxå och berättar hur mitt test imorn gick.. även om jag redan nu vet att det är negativt..
A flikka- Ge inte upp!
Man ska hoppas! Hoppet är inte ute förrän mensen kommer, tänker jag i alla fall... Är på BIM +2, du då?
1984: Bim+20 :-$
Ojdå, men ska du inte kanske ta och ringa BM?
Eller brukar du ha oregelbunden mens?
har varit hos en bm, varje vecka de tre senaste veckorna.. och jag ska testa en gpång till imornbitti om det blir neg. så ska jag börja med p-pillerna igen även fast jag inte fått mensen tycker hon..och testa ytterligare en gång efter tre veckor då kartan nästan är slut. nej, har alltid regelbunden mens.. med piller. äter ju inga nu så det är säkert det.
Ja det kan ta ett tag, själv så hade jag p-stav i tre år, och under dom åren hade jag ingen mens alls.
Men det tog ca 1-2 månader innan den kom igång ordenligt igen efter de...
mmm... det är det jag misstänker. men men, nu ska jag ta och sova :). lycka till nu imorn!!!
Tack det samma =) Ska oxå logga ut nu... Maken kommer juh hem snart =)