• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-02 18:49:25 följande:
    Dredde, Jag är 19 MissH är här Vad ville du Mary? Hörde ditt skrik O jag håller precis med dej Mary när de gäller mysandet Vore som att jag hade skrivit de, haha!
    vi har lagt ut datum för våran träff för "syjunta" lr va de kallas

när kan du ?..
    meeh MOBBAS inteSkrikandesCool är du bara 19..hihi så liten Räcka ut tungan
    Längtar efter en liten i magen
  • MissHellen

Kommer snart, ska snart svara på inläggen. Ska bara kika klart på filmen

• MariaOMarkus
    1984 skrev 2007-07-02 18:51:00 följande:
    Just nu har jag RFSU, men den jag testade med i lördags va CB. Jag brukar försöka köpa CB (dubbelpaket) eller 2 st preg, men när apoteket inte är öppet går det alltid att handla RFSU på antingen mataffären, bensin macken eller pressbyrån =PSå RFSU är bäst i nåbarhet =)
    va lyxigt å ha RFSU testen nära..vet inte vars i sthlm där jag bor jag kan köpa de..har inte sätt nån i pressbyrån nere vid centrum o apoteket har ju löjliga öppetider..9.30 - 16 mån-fre..snacka om att inte orka jobba helger :P hahaha

ååh nu blir jag super nyfiken på om du kommer få plus ju..jag som tänkte ta mig ett bad med bubblar..går ju inte om du ska testa nu..
  • 1984

Bada lugnt du, jag väntar till imorgon, har sån mensvärk nu... =/

• MariaOMarkus
    A flikka skrev 2007-07-02 18:26:50 följande:
    dredde- jag är oxå 21.idag har jag massor med mensvärk.. kanske den är på g ändå? Hämtat nytt test oxå ska testa imornbitti.. om jag inte får ett plus imorn tyckte bm att jag skulle börja med pillerna ändå....så vi får väl se.sista chansen imorn då vi inte har nån BV (bebisverkstad)
    vill du plussa imon ?...
    1984 skrev 2007-07-02 18:55:08 följande:
    Bada lugnt du, jag väntar till imorgon, har sån mensvärk nu... =/
    ajdå..hoppas mensen håller sig låååångt borta nu och inte kommer..
    Hur länge har ni försökt få barn? (kanske du skrivit innan men komemr inte ihåg )
  • Nath

kikar förbi en sväng. plussade i mars. ville också ha smått. har redan en son på snart 6år. oj glömde nästan skriva min egen ålder, blir 20 i år.

• MariaOMarkus
    Nath skrev 2007-07-02 18:58:35 följande:
    kikar förbi en sväng. plussade i mars. ville också ha smått. har redan en son på snart 6år. oj glömde nästan skriva min egen ålder, blir 20 i år.
    ååh va kul..grattis till +et
  • 1984

Vi har aktivt försökt nu i ca 2år, men vi har varit gifta i 4 år.
    Vi fick ett utomkvedshavandeskap mars 06 =/

Längtar så fruktansvärt efter barn....

• MariaOMarkus
    Glad
    1984 skrev 2007-07-02 19:02:43 följande:
    Vi har aktivt försökt nu i ca 2år, men vi har varit gifta i 4 år. Vi fick ett utomkvedshavandeskap mars 06 =/Längtar så fruktansvärt efter barn....
    jaa de förstår jag..nu är de som nån annan sa här inne,"DIN TUR" så imon ska de vara ett + på stickan *håller tummar ,tår allt jag kan *
  • 1984

Nath - Välkommen!
    Du var då inte gammal när du fick ditt första barn..=)

Svar på tråden Unga som längtar efter barn