• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • Barnakär

Mary, åh vilken jobbig situation! Hoppas du får gå dit och se det svart på vitt!

• MariaOMarkus
    Barnakär skrev 2007-07-02 15:11:20 följande:
    Mary, åh vilken jobbig situation! Hoppas du får gå dit och se det svart på vitt!
    om du bara visste...man vill ju ha antigen eller..så hoppas de kan ge mig svar men de borde d ju
    Längtar efter en liten i magen
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-07-02 12:59:01 följande:
    Bra, för jag menade de inte så!Allt har en mening är i livet, de vara nog menat att de skulle bli så! Man lär sej ju av allt man gör Men hoppas att de känns bättre nu då?Hur länge var ni tillsammans då?
    Jo det tror jag också. Det känns bra just nu, men så om några minuter kanske jag går in i ett trans där det bara flyger runt tankar och kännslor, skit jobbigt.. Vi va tillsammans i nästan 4 år. Så det känns lite konstigt, men jävligt skönt! Tänk om vi skulle fått barn ihop och jag skulle få reda på vad som hänt då... Nej du, så skönt att veta vilken idiot han är!

Fy det känns inte som om jag hör hemma i denna tråd längre. Har ju ingen att försöka med ens
  • MariaOMarkus

Lovelyy inte ska du försvinna ? jag kommer vara kvar även om jag inte plussar lr försöker..för längtar kommer jag göra tills den dagen då vi försökefr (om de inte är nåt nu denna gång)

• TheLove
    Marylicious skrev 2007-07-02 15:40:26 följande:
    Lovelyy inte ska du försvinna ? jag kommer vara kvar även om jag inte plussar lr försöker..för längtar kommer jag göra tills den dagen då vi försökefr (om de inte är nåt nu denna gång)
    Tack Ni vill ha mig kvar! Känns bara lite lustigt så jag faktiskt inte har någon att skaffa barn med...
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-07-02 15:37:03 följande:
    Jo det tror jag också. Det känns bra just nu, men så om några minuter kanske jag går in i ett trans där det bara flyger runt tankar och kännslor, skit jobbigt.. Vi va tillsammans i nästan 4 år. Så det känns lite konstigt, men jävligt skönt! Tänk om vi skulle fått barn ihop och jag skulle få reda på vad som hänt då... Nej du, så skönt att veta vilken idiot han är! Fy det känns inte som om jag hör hemma i denna tråd längre. Har ju ingen att försöka med ens
    Måste bara börja med o säga att de är klart att du ska vara kvar Du längtar ju lika mycket för de. O dessutom är de ju inte bara barn prat, utan massa annat "strunt" oxå O nu är ju jag TS så jag "lovar" dej Haha, Skämta bara! Men klart att du ska vara kvar..

Jag förstår de, när man har varit tillsammans länge blir man ett med den personen. Jag vet inte vad/vem jag skulle bli utan min sambo om de skulle ta slut nu(?) Man växer ju samman.. Klart att de är jobbigt, de måste de få vara ett tag. Även om de kanske "var lika bra"!
    Men som du skrev, tur att de kom nu o inte om ett par år när barn o annat är med i bilden..

Jag vet själv inte änns som vi ska försöka nåe mer eller inte, jag ska ta o prata med min sambo i dag.
    Jag har sökt utbilding o kommer jag in börjar jag i september o hålle rpå i 40 vecker, kanske inte så bra o bli med barn nu i så fall? O min sambo blir klar med sin utbilding i September o då är de bara jobb som kommer o gälla för han.. Men som vi sa i går, blir man nånsin redo för o skaffa barn? Jag tror man växer in i de med tiden när barnet är "till".. Så vi får väl se
    Men jag längtar så att jag håller på o döö, har gjort de ett par år nu! Men vi får se vad livet vill med mej
    Som jag sa innan så tror jag att allt har en meing..

Oj så långt de blev Hua!
  • MariaOMarkus

Lovelyy - klart vi vill ha dig kvar här

MissH va klok du är Flört

du får säga va ni kommer fram till..jag e nyfiken å vill veta haha
    vet inte hur vi kommer göra men blir inga p-medel här inte..inte om vi ska börja på allvar i blrjan på nästa år (om de nu inte är nåt) men han ändrar sig hela tiden Skrikandes otroligt jobbit då kroppen skriker efter en liten som ska växa där inne

• MissHellen

Mary, Haha jag är så otroligt klok Nej nej! De är bara så de låter

Klart att jag ska berätta, jag berättar allt
    Men känns så jobbigt o säga att vi ska sluta, för jag vill ju ha barn, nu på en gång, men jag vet att de är "bätter" o göra klart allt man "ska".. Men känns så tungt, just nu när min sambo oxå vill! Nej, vi måste ta ett allvarligt snack i kväll i alla fall om vad vi ska göra me dlivet

Ja, Men om du inte är med barn nu ska ni inte börja med p-medel alls? Vill han fortfarande inte ha kondom eller?
    Vad säger han då? Vad är de han ändrar sej om.. Karlar är ganska roliga ibland dom, man måste nästan säga till dom vad dom ska tycka o tänka ibland

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-07-02 15:51:28 följande:
    Måste bara börja med o säga att de är klart att du ska vara kvar Du längtar ju lika mycket för de. O dessutom är de ju inte bara barn prat, utan massa annat "strunt" oxå O nu är ju jag TS så jag "lovar" dej Haha, Skämta bara! Men klart att du ska vara kvar..Jag förstår de, när man har varit tillsammans länge blir man ett med den personen. Jag vet inte vad/vem jag skulle bli utan min sambo om de skulle ta slut nu(?) Man växer ju samman.. Klart att de är jobbigt, de måste de få vara ett tag. Även om de kanske "var lika bra"! Men som du skrev, tur att de kom nu o inte om ett par år när barn o annat är med i bilden..Jag vet själv inte änns som vi ska försöka nåe mer eller inte, jag ska ta o prata med min sambo i dag. Jag har sökt utbilding o kommer jag in börjar jag i september o hålle rpå i 40 vecker, kanske inte så bra o bli med barn nu i så fall? O min sambo blir klar med sin utbilding i September o då är de bara jobb som kommer o gälla för han.. Men som vi sa i går, blir man nånsin redo för o skaffa barn? Jag tror man växer in i de med tiden när barnet är "till".. Så vi får väl se Men jag längtar så att jag håller på o döö, har gjort de ett par år nu! Men vi får se vad livet vill med mej Som jag sa innan så tror jag att allt har en meing..Oj så långt de blev Hua!
    Håller värkligen med Marry om att du är vis! Jag har fått tillåtelse av TS att vara kvar YAAAAY! Jag tycket att ni ska fortsätta planera bebis om det är det ni vill. Utbildningen kan du alltid fortsätta med senare. Kanske kan du plugga på distans för då får du ju studielån medan du är hemma med bebisen och kan tex ta ut mammaledigheten under ett par sommrar så du får vara hemma med den lill* hela tiden. Har en kompis som kommer göra nått i den stilen.
    Marylicious skrev 2007-07-02 15:55:02 följande:
    Lovelyy - klart vi vill ha dig kvar här MissH va klok du är du får säga va ni kommer fram till..jag e nyfiken å vill veta hahavet inte hur vi kommer göra men blir inga p-medel här inte..inte om vi ska börja på allvar i blrjan på nästa år (om de nu inte är nåt) men han ändrar sig hela tiden  otroligt jobbit då kroppen skriker efter en liten som ska växa där inne
    Puss på dig gumman!
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-02 15:58:52 följande:
    Mary, Haha jag är så otroligt klok Nej nej! De är bara så de låter Klart att jag ska berätta, jag berättar allt Men känns så jobbigt o säga att vi ska sluta, för jag vill ju ha barn, nu på en gång, men jag vet att de är "bätter" o göra klart allt man "ska".. Men känns så tungt, just nu när min sambo oxå vill! Nej, vi måste ta ett allvarligt snack i kväll i alla fall om vad vi ska göra me dlivet Ja, Men om du inte är med barn nu ska ni inte börja med p-medel alls? Vill han fortfarande inte ha kondom eller? Vad säger han då? Vad är de han ändrar sej om.. Karlar är ganska roliga ibland dom, man måste nästan säga till dom vad dom ska tycka o tänka ibland
    vill din kille med ? jaa men då ska ni väl ändå sätta igång..fast klart vill ni göra klart annat innan så kanske ni ska göra de,du kan ju plugga även om du e gravis? eller de kanske du inte vill ?

nee jag vill inte äta piller iaf..men kondom använder vi inte nu..å sambon min säger alltid efter "nu glömde jag kondomen igen" jag bara skrattar å säger "kolla inte på mig,din uppgift å komma ihåg" å då säger han så säger du bara för du vill blir gravid nu men vi ska vänta...
    och sen när vi pratar om de å små tjaffsar(då han ser jag blir lite lessen) så säger han alltid "ska vi gå in i sovrummet å göra barn" Förvånadmen HALLÅ...bestäm dig för f*n Skrikandes

jaa och sen säger han om 1 år ska vi försöka..jag vill ha mage över sommaren men just nu så spelar de ingen roll..haha..
    jaa vi får se..vi kanske oxå borde prata om de hela..men känns som att barn pratet tar upp så mkt av ens tankar att man inte vill dra upp de med honom då han kanske tröttnar på ens barn prat..

jaa de här blev långt
Svar på tråden Unga som längtar efter barn