Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Mary, åh vilken jobbig situation! Hoppas du får gå dit och se det svart på vitt!
Lovelyy inte ska du försvinna ? jag kommer vara kvar även om jag inte plussar lr försöker..för längtar kommer jag göra tills den dagen då vi försökefr (om de inte är nåt nu denna gång)
![]()
Lovelyy - klart vi vill ha dig kvar här
MissH va klok du är ![]()
du får säga va ni kommer fram till..jag e nyfiken å vill veta
haha
vet inte hur vi kommer göra men blir inga p-medel här inte..inte om vi ska börja på allvar i blrjan på nästa år (om de nu inte är nåt) men han ändrar sig hela tiden
otroligt jobbit då kroppen skriker efter en liten som ska växa där inne
Mary, Haha jag är så otroligt klok
Nej nej! De är bara så de låter
Klart att jag ska berätta, jag berättar allt
Men känns så jobbigt o säga att vi ska sluta, för jag vill ju ha barn, nu på en gång, men jag vet att de är "bätter" o göra klart allt man "ska".. Men känns så tungt, just nu när min sambo oxå vill! Nej, vi måste ta ett allvarligt snack i kväll i alla fall om vad vi ska göra me dlivet
Ja, Men om du inte är med barn nu ska ni inte börja med p-medel alls? Vill han fortfarande inte ha kondom eller?
Vad säger han då? Vad är de han ändrar sej om.. Karlar är ganska roliga ibland dom, man måste nästan säga till dom vad dom ska tycka o tänka ibland