• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • nisv

hejsan, brukar kika in lite då och då här, är det någon som har plussat än?=)

• MariaOMarkus
    1984 skrev 2007-07-01 20:00:19 följande:
    Jag har varit gift i 4 år =0Vi har bott i villa i 2 år.Så jag har "glömt" hur det var att bo själv =)Men jag skulle absolut inte vilja leva utan min bättre hälft ;)
    jag vill bo i villa jag med men de blir inte föräns om 2 år
    Längtar efter en liten i magen
  • 1984

Vi har gjort i ordning ett jätte fint barn rum, målat ett STORT fint motiv, nu längtar vi så otroligt mkt efter en liten...
    Vi har typ köpt allt man behöver till ett barn + att vi fått en massa barnkläder (mina syskons barns gamla kläder) så de enda som vi saknar är en bebis och ett paket blöjor =P Allt annat har vi =)

Ska lägga ut bilder på rummet sen när jag plussat =)

• MariaOMarkus
    1984 skrev 2007-07-01 20:04:22 följande:
    Vi har gjort i ordning ett jätte fint barn rum, målat ett STORT fint motiv, nu längtar vi så otroligt mkt efter en liten...Vi har typ köpt allt man behöver till ett barn + att vi fått en massa barnkläder (mina syskons barns gamla kläder) så de enda som vi saknar är en bebis och ett paket blöjor =P Allt annat har vi =)Ska lägga ut bilder på rummet sen när jag plussat =)
    jaa de måste du göra..va nyfiken jag blir =) vi får min sambos mammas lägenhet en 4a..å brevid hennes sovrum finns ett rum jag vill ha som barn rum sen (lr nu om jag plussar imon) måste uju va hur kul som helst å inreda och sådär
    nisv skrev 2007-07-01 20:01:12 följande:
    hejsan, brukar kika in lite då och då här, är det någon som har plussat än?=)
    AngelicaJ har plussat
  • Featherboah
    Barnakär >> Ah, okej. Går i ett gymnasium i Jakobsberg, barn och fritid.
  • 1984

Niccisen - Tycker oxå att det är våran tur nu =)

• 1984

Marylicious- Ja, de jätte kul att inreda ett barn rum =) Önskar bara att man vore gravid...

• MariaOMarkus
    1984 skrev 2007-07-01 20:13:01 följande:
    Marylicious- Ja, de jätte kul att inreda ett barn rum =) Önskar bara att man vore gravid...
    får hoppas du blivit de ,denna månad
  • MissHellen

Oj, vad ni skriver tjejer

Nej, nu ska jag kika på film på 3:an

• MariaOMarkus

jaa vi har så mkt å säga *fniss* nu ska jag med se film..
    tjoingeling..hörs imon

Svar på tråden Unga som längtar efter barn