• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus
    A flikka skrev 2007-07-01 19:13:32 följande:
    Bör oxå i... sthlms län iaf :P
    vart i sthlm län
    Längtar efter en liten i magen
  • Featherboah
    Marylicious >> Jag klarar att leva med dom, men jag kommer aldrig förlåta dom. De flesta dagar går det bra, men under mina dåliga dagar klarar jag knappt av att se dom och de har bara sig själva att skylla.

Min pojkän kände inte alls att han var redo för barn, och var helt förstörd i början. Men det blev bättre från dag till dag, och han beslöt sig för att stanna och stötta vilket beslut jag än gjorde. Han var även med mig under hela aborten, så det kändes skönt ändå.
  • Featherboah

Många som bor i Stockholm här!

• MissHellen

Dredde, Jag läste "din historia" för ett tag sedan. Jätte ledsen för din skull, men hoppas att de känns "bra" i alla fall!

Jag tror nästan alla bor i stockholm haha

• MariaOMarkus
    Dredde skrev 2007-07-01 19:16:23 följande:
    Marylicious >> Jag klarar att leva med dom, men jag kommer aldrig förlåta dom. De flesta dagar går det bra, men under mina dåliga dagar klarar jag knappt av att se dom och de har bara sig själva att skylla. Min pojkän kände inte alls att han var redo för barn, och var helt förstörd i början. Men det blev bättre från dag till dag, och han beslöt sig för att stanna och stötta vilket beslut jag än gjorde. Han var även med mig under hela aborten, så det kändes skönt ändå.
    jaa de förstår jag helt klart att du inte kan..men va skönt att pojkvännen va med dig iaf =)
  • MariaOMarkus

nu har jag ätit en tallrik med grönskaer i ugn + skinka å sallad..nu äter jag  2 biskvier men är fortfarande hunrig
    om de inte blir plus imon då går jag till läkaren i veckan

• Barnakär

Jag hittade hit också!
    Dredde, jag är också 17. Jag har inte genomgått en abort men då jag gått ut gymnasiumet, då är det ungar som gäller!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn