• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • 1984

Mary, har du tänkt på en sak? Om vi är gravida nu så får vi Mars barn =)*hihi* (= jag är övertrött nu)

• A flikka

Mary: Helt ärligt såååå....vet jag inte ^^. Är rädd för hur jag kommer reagera (med tanke på förra året :|)men visst vill jag ha barn.. absolut!! jag är bara skräckslagen :P.
    Men har inge särskilda saker jag vill göra i livet (t.ex resa, karriär osv) jag är nöjd med att bara vara en helt vanlig "svensson" med villa, volvo och hund lixom :P. Så varför inte skaffa barn nu lixom? Visserligen hade vi inte tänkt starta bebisverkstaden förrän våren 2008, men..ja. Nu är vi ju här.. och vi får se vad det visar imorn. Men bli inte rädda (OM det nu skulle vara plus) om jag inte skriker och hoppar av lycka.. utan kanske blir livrädd. Det JAG behöver isåfall är pepp och kramar för jag har ingen lust att gå igenom en abort till..

• Nath
    Marylicious skrev 2007-07-02 19:01:35 följande:
    ååh va kul..grattis till +et
    tack så mycket
  • Nath

ja jag var ganska ung under min första graviditet. hann fylla 14 innan sonen föddes. tre månader senare kom han.

• 1984

Ja, det var verkligen starkt gjort av dig att behålla barnet...
    Tummen upp för dig att du behöll de lilla livet...

• Nath

tack.
    det var inte det lättaste men när jag ser min "lille" son nu så har det varit värt det.
    Jag har haft tur och fått en super go liten kille som nu ser fram emot att "äntligen" bli storebror. (vi fick tjata lite på pappan men efter ett tag gick det )

• MariaOMarkus
    1984 skrev 2007-07-02 19:13:10 följande:
    Mary, har du tänkt på en sak? Om vi är gravida nu så får vi Mars barn =)*hihi* (= jag är övertrött nu)
    jaa de hoppsa jag att vi får
    Längtar efter en liten i magen
  • MariaOMarkus
    A flikka skrev 2007-07-02 19:14:21 följande:
    Mary: Helt ärligt såååå....vet jag inte ^^. Är rädd för hur jag kommer reagera (med tanke på förra året :|)men visst vill jag ha barn.. absolut!! jag är bara skräckslagen :P.Men har inge särskilda saker jag vill göra i livet (t.ex resa, karriär osv) jag är nöjd med att bara vara en helt vanlig "svensson" med villa, volvo och hund lixom :P. Så varför inte skaffa barn nu lixom? Visserligen hade vi inte tänkt starta bebisverkstaden förrän våren 2008, men..ja. Nu är vi ju här.. och vi får se vad det visar imorn. Men bli inte rädda (OM det nu skulle vara plus) om jag inte skriker och hoppar av lycka.. utan kanske blir livrädd. Det JAG behöver isåfall är pepp och kramar för jag har ingen lust att gå igenom en abort till..
    jaa de ska du absolut få
    Längtar efter en liten i magen
Svar på tråden Unga som längtar efter barn