• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-15 12:47:17 följande:
    Heeej Vi saknar dej så klart allt bra i dag?
    hehe jodå det är okej här..sitter och kollar jobb..måste söka en massa nu..har missat några dagar då jag bara varit ute i solen och softat...hur är det sj ?
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-15 12:54:21 följande:
    hehe jodå det är okej här..sitter och kollar jobb..måste söka en massa nu..har missat några dagar då jag bara varit ute i solen och softat...hur är det sj ?
    Okej. Vad söks just nu då?

Här är allt kanoners, lite rast lös Men de får gå..
  • MariaOMarkus

Just nu kollar jag på hemtjänst och inom restaurang =)

sätt på musik

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-15 12:59:38 följande:
    Just nu kollar jag på hemtjänst och inom restaurang =)sätt på musik
    Verkar de vara lovande då?

Ja, de ska jag göra NUUUUU
  • MariaOMarkus

Jag vet inte..väntar på svar från ett gruppboende där man får jobba med handikappade ungdomar..skulel vilja jobba där..men vi får se..
    känns så segt bara att de finns så mkt jobb men att man inte får nåt :(

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-15 13:02:39 följande:
    Jag vet inte..väntar på svar från ett gruppboende där man får jobba med handikappade ungdomar..skulel vilja jobba där..men vi får se..känns så segt bara att de finns så mkt jobb men att man inte får nåt :(
    De lät ju jätte intressant Hoppas du får de då. När får du svar då?

Lyssnar på musik nu Simple Plan- How could this happen to me TOOOOK BRA !!!
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-15 12:46:34 följande:
    Härligt Hoppas att ÄL väntar ett tag så tills han kommer hem i alla fall Ja, För oss går de väl sådär. Min mens vill inte komma, är på 33 dagen i dag.. Så när den har kommit ska vi ge oss in på vårt tredje försök (för tredje gången haha, vi har ju inte kunnat haft sex för jag har varit borta när han har varit hemma o tvärtom ) Nu vart de krongligt, men hoppas att du fattar Men jag känner mej jätte peppad just nu, de känns som att de kommer o gå bra. O min sambo sa härrondan när vi var ute o åkte att han jätte gärna ville ha en sommar bäbis eller i alla fell en tidig sommar bäbis, så jag slapp gå hela sommaren med tjockmagen haha, Han är så go!
    Tråkigt att mensen är sen Håller tummarna för att det tar sig på ert tredje försök, och jo jag fattar vad du menar

Så himla gulligt sagt
  • MariaOMarkus

Ansäkningstiden går ut på måndag så efter måndag så borde jag få svar om jag får komma på interjuv lr inte..*hoppas hoppas*

och nästa vecka ska jag till AF (arbetsfärmedlingen) och visa upp de jobb jag sökt..,som om man kommer ihåg allt
    så trist å gå dit då jag inte får a -kassa

• MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-15 13:06:05 följande:
    Tråkigt att mensen är sen Håller tummarna för att det tar sig på ert tredje försök, och jo jag fattar vad du menar Så himla gulligt sagt
    Ja, Känns lite jobbigt. Första gången jag längtar efter menen troja Men den kommer väl, men vill att den ska komma nu så vi kan börja baka

Bra att du förstår

Haha, Ibland kan han oxå vara gullig
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-15 13:06:22 följande:
    Ansäkningstiden går ut på måndag så efter måndag så borde jag få svar om jag får komma på interjuv lr inte..*hoppas hoppas*och nästa vecka ska jag till AF (arbetsfärmedlingen) och visa upp de jobb jag sökt..,som om man kommer ihåg allt så trist å gå dit då jag inte får a -kassa
    Okej, men då håller jag hårt ända tills på måndag O så fort du kommer dit är jobbet ditt, jag lova

Varför får inte du a-kassa då? Jag får de för att jag är inte "tillräckligt gammal", hmm. Hur faan ska de gå i hop då? Inte så att min mamma o pappa vill försörja mej.. SJUKT!!
    Men snart går jag ju i skola o slipper dom Haha
Svar på tråden Unga som längtar efter barn