• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • Niccisen

Känner igen det där Angelica. Har aldrig läst så lite som nu när jag pluggar. Ska bli skönt att kunna börja läsa skönlitteratur

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-14 16:20:10 följande:
    Älskar att läsa böcker men har ju aldrig tid. har ju skolböcker att läsa. Men men får väl läsa när studierna är avklarade!
    Hur länge har du kvar då?
  • AngelicaJ

2,5 år :P Så det är ett tag kvar. Fast en del studielitteratur är rolig att läsa men ibland är det en pina att ta sig igenom dom.

• MissHellen

Jag har alltid hatat att läsa böcker, hade knappt läst en hel bok i hela mitt liv tills nu, nu älskar jag o läsa fattade inte folk som kunde läsa på kvällen när dom skulle lägga sej o sova, men nu gör jag inge annat, somnar oftast med boken nu haha, Hur man kan ändras!

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-14 16:24:19 följande:
    2,5 år :P Så det är ett tag kvar. Fast en del studielitteratur är rolig att läsa men ibland är det en pina att ta sig igenom dom.
    Oj, då var de ju ett tag kvar Hur tänkte du göra när h*n kommer då?
  • AngelicaJ

Fortsätta plugga om jag har orken till det annars studieuppehåll. Men det bästa vore om jag orkade, så jag kan ta ut mamma dagar på sommaren. Pluggar ju distans så e ju hemma hela tiden.

SKöööönt, nu gick målare. Nu är allt klart med tapetsering och måling så äntligen kan vi börja göra iordning allt =)

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-14 16:31:03 följande:
    Fortsätta plugga om jag har orken till det annars studieuppehåll. Men det bästa vore om jag orkade, så jag kan ta ut mamma dagar på sommaren. Pluggar ju distans så e ju hemma hela tiden. SKöööönt, nu gick målare. Nu är allt klart med tapetsering och måling så äntligen kan vi börja göra iordning allt =)
    Okej, Men då kanske du kan plugga ändårå De vore ju skönt som du säger!

Va härligt o kunna dona på Jag vill oxå flytta.. Men vi letar för fullt nu Vi ska nog flytta hemöver nu
  • Niccisen

Hoppas verkligen du kan fortsätta plugga, men barn tar ju rätt mycket tid också så, kör inte slut på dig helt bara. Passa på att njuta av bebistiden

• Butikslager

Jag bor i Kiruna. :D

Michael Connaly's Poeten är en av de bästa böckerna jag läst! Så om ni gillar deckare så har ni en bra bok där!

• MissHellen
    Butikslager skrev 2007-08-14 16:41:34 följande:
    Jag bor i Kiruna. :DMichael Connaly's Poeten är en av de bästa böckerna jag läst! Så om ni gillar deckare så har ni en bra bok där!
    Jag ska faktist ta o skriva ner den
Svar på tråden Unga som längtar efter barn