• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus

AngelicaJ - jaa klart de kommer ut ett kärleksbarn ska ni kolla vilket kön barnet har eller ska de komma som en suprise då bebisen vill ut ? =)

• AngelicaJ

Det får bli en överraskning. Killen vill inte ta reda på och jag vet inte riktigt vart jag står när det gäller den frågan men eftersom han inte vill så struntar vi i det.

Vad görs då?
    Själv väntar man på sambon som e på väg hem med pizza =) Mumms, så rörigt här så orkar inte laga mat :P

• MariaOMarkus

Okej..va spännande hihih =)

inte mkt..väntar på att serien "Tsunami" ska börja..så fördriver tiden här lite..fast tänkte duscha

ååh va gott med pizza va brukar du ha på pizzan?

• MissHellen

Mary, HÄRLIGT ATT DU ÄR TILLBAKA

Angelica, Kom nyss hem från ett par kompisar o efter att sambon duschat klart ska vi se på Tsunami, vet inte hur de stavas Har redan sätt den, men inte sambon så jag får väl härda ut
    Hur gick de på matchen då?

• MariaOMarkus

MissH - Tack (jag har fortfarande tråden dom favvo) vill ju se när ni plussar här inne..synd att man inte kan joina er men så är de..
    sånt man får bita i hehe =) jag ska oxå se tsunami serien

• MariaOMarkus

Duschen kallar på mig..kikar in senare lr imon..
    *vink vink*

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-14 20:32:04 följande:
    MissH - Tack (jag har fortfarande tråden dom favvo) vill ju se när ni plussar här inne..synd att man inte kan joina er men så är de..sånt man får bita i hehe =) jag ska oxå se tsunami serien
    Haha, ja om jag plussar vill säga

Okej, Jag har redan sätt den en gång. O trodde faktist att den skulle vara mycket bättre eller jag hade förväntat mej mer. De var ju en sån stor grej som hände så jag trodde att den skulle vara mer storslagen o att man skulle bli mer tagen av den (klart att man blir de, men hade räknat med mer)!

men jag analyserar allt som finns, så de kanske bara är jag som tycker de haha
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-14 20:35:19 följande:
    Duschen kallar på mig..kikar in senare lr imon.. *vink vink*
    Lova att du gör de?
  • AngelicaJ

mary: igår blev det en enkel vesuvio annars är kebabpizza en favorit =)Sj då?

MissH: hehe vi torskade med 11-0. Men det var rättt väntat att det skulle bli stortorsk. mötte de som ligger 2:a och vi liger näst sist. Vårat lag har bara vunnit mot de som ligger sist :P Men det var skoj att spela.

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-15 07:37:34 följande:
    mary: igår blev det en enkel vesuvio annars är kebabpizza en favorit =)Sj då?MissH: hehe vi torskade med 11-0. Men det var rättt väntat att det skulle bli stortorsk. mötte de som ligger 2:a och vi liger näst sist. Vårat lag har bara vunnit mot de som ligger sist :P Men det var skoj att spela.
    Okej Men de är ju huvudsaken att man har roligt i alla fall

Vad har du för dej i dag då?
Svar på tråden Unga som längtar efter barn