• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • AngelicaJ

Jo klart jag vill hinna njuta av bebisen men h*n kommer ju sova rätt mycket i början så lite tid borde jag kunna ägna mig åt skolan. Känns inte som det krävs så mkt tid åt skolan bara diciplinen som saknas hos mig men har lovat mig själv att bli bättre på att ta tag i uppgifterna.
    Kommer absolut inte fortsätta plugga om jag ser att det inte fungerar. Familjen går i första hand.

• AngelicaJ

Niccisen vart pluggar du? Pluggar också på distans ii norrland, luleå för att vara exakt.

• Niccisen

Det var absolut ingen kritik, Angelica. Det är bara att jag själv läser på distans och har dålig disciplin:P Jag tycker att alla får ordna upp sina egna familjebestyr bäst dem vill. Det är ju bara de som är en del av just den familjen i alla fall, så ingen annan kan säga nåt alls.,

• AngelicaJ

Såg det inte som kritik :P Jag kanske svarade konstig. Bebisen kommer gå föra allt som sagt ´men jag hoppas på att få klart mina studier så snabbt som möjligt, vill ju börja tjäna lite pengar så småming om.

• Niccisen

Förstår det Vad har du för bf?

• AngelicaJ

13/2 =) Vet inte om du missade mitt inlägg, vart pluggar du nicccisen?

• AngelicaJ

OJ vad klockan är mycket.. Ska spela fotbollsmatch och grabbarna kommer och hämtar mig 17.15 i centrum. Måste byta om och ta inlinsen dit :P

Ha det bra

• Niccisen

Jag pluggar i Härnösand så inte riktigt lika mycket norrland:P Måste dit nästa vecka och ha lektioner *Blä* Men får åka hem den 24e och det är mitt BIM så det kanske är bra att jag har nåt annat att tänka på när jag är där:P

• MariaOMarkus

AngelicaJ Tänk om ni får en alla hjärtans dag bebis

• AngelicaJ

Jo det skulle vara häftigt mary, men oavsett dag så kommer det ut ett kärleksbarn =)

Jag ska upp till skolan första gången ibörjan på september, så ett tag kvar iaf =)

Svar på tråden Unga som längtar efter barn