• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen

Mary, Okej Härligt o få en andra chans OCH ett syskon oxå!

Ojdå, Var inte miningen att de skulle bli så kännsligt.. Sorry! Men jag hoppas en dag att du känner dej manad o söka upp dom, om du känner för de alltså så klart!

• MariaOMarkus

skrattigtjej - ah men vilken barnsmorska,säger hon sådär så fattar man ju att nåt är fel och då ska hon säga allt på en gång..irriterad man blir på dom..ni har försökt läänge ju och de borde dom ju fatta att ni vill ha all den hjälp ni kan få..

jaa de kan ju bli mkt med borde jobb och plugg,men hittar du nån helg jobb så kanske de funkar..nåt som inte får dig att bli så trött..
    så de kostar 30 tusen och insiminera asså? hua va mkt

jaa i denna tråd så är vi stöd och vi pratar om allt mellan himmel och jord

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-15 14:40:59 följande:
    Mary, Okej Härligt o få en andra chans OCH ett syskon oxå!Ojdå, Var inte miningen att de skulle bli så kännsligt.. Sorry! Men jag hoppas en dag att du känner dej manad o söka upp dom, om du känner för de alltså så klart!
    ja visst =)
    det är lungt..fråga va du vill,jag har berättat för så m¨nga så de är inge nytt =) fråga om du är nyfiken
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-15 14:43:22 följande:
    ja visst =)det är lungt..fråga va du vill,jag har berättat för så m¨nga så de är inge nytt =) fråga om du är nyfiken
    De låter bra de Nyfiken som man är haha
  • skrattigtjej
    Marylicious skrev 2007-08-15 14:42:20 följande:
    skrattigtjej - ah men vilken barnsmorska,säger hon sådär så fattar man ju att nåt är fel och då ska hon säga allt på en gång..irriterad man blir på dom..ni har försökt läänge ju och de borde dom ju fatta att ni vill ha all den hjälp ni kan få..jaa de kan ju bli mkt med borde jobb och plugg,men hittar du nån helg jobb så kanske de funkar..nåt som inte får dig att bli så trött..så de kostar 30 tusen och insiminera asså? hua va mktjaa i denna tråd så är vi stöd och vi pratar om allt mellan himmel och jord
    japps hon e trög
    ja ha tele tid med henne 6 september TYP OM EN MÅNAD NÄSTAN MINDRE KANSKE..
    hon komme inte va glad haha skickade henne 4 mail med klagomål..
    om alla mellan himmel och jord..
    om sprutorna hon inte sa ja skulle ta men ja gärna tar haha så blir d inte så ja lova haha och sedan massa annat tjafs, shit ba hon inte anmälle mig :-s

ja helg jobb skulle va bra men hur ansöker man om det... vart??

ja det är ganska länge, men samtidigt så ha ja inte vart mer redo än ja e nu
    skulle iv haft bebbis nu skulle vi inte haft ny dator och nya saker
    hahaa ush va taskig jag är
    Emmy
  • MissHellen
    LL123 skrev 2007-08-15 14:55:07 följande:
    Hej nu är jag med! =) /Linda
    Du hitta hit
  • LL123
    MissHellen skrev 2007-08-15 15:01:49 följande:
    Du hitta hit
    Japp jag gjorde det!
    äntligen nått som jag kan roa mej med medans jag jobbar! =)
  • MariaOMarkus

skrattigtjej - jaa se till att få henne och fatta nu när ni ska ringas..

nej men känn att du får din tid med killen nu oxå och att nu har ni råd med grejjer för sen är de bebisen som är i centrum hehe =)

• MissHellen
    LL123 skrev 2007-08-15 15:04:35 följande:
    Japp jag gjorde det! äntligen nått som jag kan roa mej med medans jag jobbar! =)
    Haha, Jag roar mej här hela dagarna, när jag inte ha nåe annat o göra
Svar på tråden Unga som längtar efter barn