• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-15 13:51:39 följande:
    Nu har jag skickat en ansökan att jobba som barnskötare
    Härligt Men jobbet men ungdomar lät mer "intressant", alltså jag älskar barn (jobbar ju själv extra med de) men jag tror att den "speciella" barnen faktist ger en mer
  • MissHellen
    ASHE skrev 2007-08-15 13:54:27 följande:
    Haha, tack för att jag får vara med. Men jag insåg just att jag kanske är för gammal. Jag vet inte, men jag känner mig iaf som 18. Och min pojkvän är ju faktiskt yngre än mig. :PJag fyller också år i november btw. Den femte. :P
    Självklart

Hur gammla är ni då?

Haha, många November barn här
  • skrattigtjej

ja vill dö nu

alla bara blir gravida när dem prata med mig känns det som

på sista tiden ha flera stycken utbrast ja e gravid

JA PALLA INTE MERA..

ja ska gråta en svätt nu tycka synd om mig själv lite glad för deras skull men jag då

Emmy
  • skrattigtjej
    MissHellen skrev 2007-08-15 12:46:56 följande:
    Den 13 Du?
    den 6
    Emmy
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-15 13:55:29 följande:
    Härligt Men jobbet men ungdomar lät mer "intressant", alltså jag älskar barn (jobbar ju själv extra med de) men jag tror att den "speciella" barnen faktist ger en mer
    jaa jag tycker de oxå så jag hoppas starkt på de..men kan man få jobb där för ett tag så varför inte..
  • MissHellen
    skrattigtjej skrev 2007-08-15 14:00:10 följande:
    ja vill dö nu alla bara blir gravida när dem prata med mig känns det sompå sista tiden ha flera stycken utbrast ja e gravidJA PALLA INTE MERA..ja ska gråta en svätt nu tycka synd om mig själv lite glad för deras skull men jag då
    jag förstår precis vad du menar! Men snart kommer våran tid ska du se

Haha, Vi är många som fyller år i November tydligen
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-15 14:02:48 följande:
    jaa jag tycker de oxå så jag hoppas starkt på de..men kan man få jobb där för ett tag så varför inte..
    Självklart! O barn är ju bland de undebrataste som finns o jobba med, dom är ärlig o helt underbara Mina godingar är ju så klart dom bästa, men de kanske finns ett pra godingar till dej oxå haha
  • skrattigtjej
    MissHellen skrev 2007-08-15 14:03:01 följande:
    jag förstår precis vad du menar! Men snart kommer våran tid ska du se Haha, Vi är många som fyller år i November tydligen
    ja men alla ha blvit gravida

typå flera stycken under ett åt har nog minst 30st runt mej blivit de och fött barn

ja orka inte mer inga krafter kvar..
    ja och sambon ger upp snart....

de gör för ont..
    ja gör bara mig själv illa när fler och fler blir gravida sr magar växa
    Emmy
  • MissHellen

Jag ser barnvagnar, barnmagar, barn ÖVERALLT o hör allt om de tycker ja Helt sjukt hur hjärnan fungerar igentligen!

• skrattigtjej
    MissHellen skrev 2007-08-15 14:08:56 följande:
    Jag ser barnvagnar, barnmagar, barn ÖVERALLT o hör allt om de tycker ja Helt sjukt hur hjärnan fungerar igentligen!
    ja ja orka inte mer

ja får ingen ägglosning och e praktikst taget steril om ja inte redan e det..
    för läkarna prata inte med mig ger mig mediciner som inte biter på mig

hur ska ja orka allt detta ja palla inte mer snart alltså ja känner slutet e närma för detta med barn funders tillomed lämna min kille pg han kan få bättre tjej som står på egna ben och som inte är steril som kan ge han ett barn som han så gärna vill ha..
    som inte e överviktig som familjen tjata om hela tiden om mig

känns som ja e taskig mot honom att ja stanna kvar..

ja kanske ska straffas för att ja inte skyddade min lilla syster tillärkligt som små...
    ja vet inte längre vet bara att orken ha siprat mellan allt...
    Emmy
Svar på tråden Unga som längtar efter barn