AngelicaJ skrev 2007-08-15 11:01:09 följande:
Jodå det gjorde vi nästan direkt =) Så de har vetat om från plus dagen tror jag :PVälkommen skrattigtjej =) en till ung som längtar efter en liten?
hehe tack så mycket
ja ung och ung
19 snart 20 i november
LÄngtar gör jag för fullt
Vi försöker men kanske aktuellare med ifv och ja som e livrädd för sprutor..
men en sak i taget först snart så kallas vi till utredning.
Hoppas på spolning titthål och lite annat innan aktuelt för ifv..
får se hur de blir med den saken..
jag har pco och endometrios har mamma och stora syster, ev fler i familjen.
Men min läkare envisas jag inte kan ha båda och om ja har det kan dem inget göra..
Så nukämpar ja för fullt att rensa kroppen
Jag har med andra ord ingen ägglosning alls, kanske 4gr om året dem gr jag har kan inte simmarna komma igen, eftersom jag har pco så är det sekret som blir smalare vid äl mycket tjockare, frustrerande ja..
ja bär även på övervikt sådär 15kg över elle nåt, som läkarna vill jag går ner.
Med pco så försämras magsmältningen med, ja går upp 1kg för varje sak ja äter..
Just nu så trivs ja sådär med kroppen jag har..
ja tilläga ja åt ppiler i 3år innan ja slutade efte kräkattacker svimm attacker spröngande migrän och blodpropp i bennet villket min morfar hade när han var yngre, ppilerna utlöste mitt ja hade i generna, bra att veta man är i risk zonen få som honom (scary)
Morfar hade även tuny blod så han fick gå fixa blod nån gång i veckan..
hoppas verkligen ja slippe de, oklart hur morfar dog men troligen av canser..
så mycket i generna för mig :-/ suck man får aldrig vara fullt frisk..
jag har som sagt pco och ev endo som det kalas..
ja ha oönskad hårvxt inte mkt men ja ha musstage och skägg stubb och även har ja hårdare hårstrå än andra kvinnor jag har lite mörkare röst än andra, blandat med tjej röst som ja kalla det själv

upplever mig nog mer som man inuti (ínte bokstavligen organ osv) men när man har pco förlora man på nått sätt sin kvinnlighet..
ja ha tappat själv förtron på mig själv och hoppet har släckts om en bebbis..
nu lever ja dagarna som barnlös försöker ta ikapp den tiden jag har missat..
Jag lever helt enkelt nästan som ja velat men ändå inte..
jag tog provera för mensen men va tvungen sluta för ja fick sån ångest, kände nåt va fel i min kropp, min gyn kommer ej bli glad, men ja orkade inte mera...
jag och sambon har fösökt få barn i 2.5år och de närma sig 3..
folk tycke vi e dumma i huvet so planerat barn med en inkomst och typ ingen full utbildning för mig, så ja ska börja folkhögskolan nu den 20

ett år.
ta igen de året ja missade pg min lärarina som fick alla skolor att stänga ute mig, inte acceptera mig, men denna skolan kom hon inte åt
kunde ej va lyckligare..
vi ha flyttat till en 3:a mer i stan allt har den som vi önskade..
tillomed extra rummet vi behöver för framtid bebbis e blått

'
hehe
oj va ja skriver kanske ska avryunda nu

förlåt hoppas ni inte e sura för ja tar upp plats gilla att prata hjälper att ventilera lite samtidigt så ni vet vem är på djupet