• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen
    skrattigtjej skrev 2007-08-15 12:04:52 följande:
    nee nu känns de som du driver med mig
    Varför då?
  • TheLove
    ASHE skrev 2007-08-15 11:18:24 följande:
    Jag vill också vara med... Får man det även om ens partner inte är med på noterna?
    klart du får vara med även om inte killen är med på noterna. Mitt ex va inte med på noterna men jag bodde i den här tråden, nu har jag en kille som längtar nästan mer än mig
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-15 12:13:15 följande:
    klart du får vara med även om inte killen är med på noterna. Mitt ex va inte med på noterna men jag bodde i den här tråden, nu har jag en kille som längtar nästan mer än mig
    ja, Hur går de för er nu då?
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-15 12:16:13 följande:
    ja, Hur går de för er nu då?
    Jag känner ju inte av min ÄL men jag borde ha den nu i dagarna och Anton är i Kvarn och gör lumpen. Han kan inte komma hem alls för han håller på hela kvällarna denna vecka Så jag hoppas på att min äl blir den och jag får den på fredag/lördag någon gång för bebis ska det bli. Nu söker jag också jobb som en galning, kom ju på att vi måste klara ekonomin om det ska bli bebis. Anton får ju inte ut så mycket när han gör lumpen och Jag behöver ju i så fall mer än lägsta FP...

Men verkstan är i full gång
  • skrattigtjej
    MissHellen skrev 2007-08-15 12:06:41 följande:
    Varför då?
    du kan inte fylla åt när ja fyller år

haha d e  bara jag som fyller år då himla med ögona :-P

viket datum då?
    Emmy
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-15 12:22:50 följande:
    Jag känner ju inte av min ÄL men jag borde ha den nu i dagarna och Anton är i Kvarn och gör lumpen. Han kan inte komma hem alls för han håller på hela kvällarna denna vecka Så jag hoppas på att min äl blir den och jag får den på fredag/lördag någon gång för bebis ska det bli. Nu söker jag också jobb som en galning, kom ju på att vi måste klara ekonomin om det ska bli bebis. Anton får ju inte ut så mycket när han gör lumpen och Jag behöver ju i så fall mer än lägsta FP... Men verkstan är i full gång
    Härligt Hoppas att ÄL väntar ett tag så tills han kommer hem i alla fall

Ja, För oss går de väl sådär. Min mens vill inte komma, är på 33 dagen i dag.. Så när den har kommit ska vi ge oss in på vårt tredje försök (för tredje gången haha, vi har ju inte kunnat haft sex för jag har varit borta när han har varit hemma o tvärtom ) Nu vart de krongligt, men hoppas att du fattar
    Men jag känner mej jätte peppad just nu, de känns som att de kommer o gå bra. O min sambo sa härrondan när vi var ute o åkte att han jätte gärna ville ha en sommar bäbis eller i alla fell en tidig sommar bäbis, så jag slapp gå hela sommaren med tjockmagen haha, Han är så go!
  • MissHellen
    skrattigtjej skrev 2007-08-15 12:31:25 följande:
    du kan inte fylla åt när ja fyller år haha d e  bara jag som fyller år då himla med ögona :-Pviket datum då?
    Den 13 Du?
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-15 12:46:00 följande:
    HEj hoppva händer här?
    Heeej Vi saknar dej så klart allt bra i dag?
Svar på tråden Unga som längtar efter barn