TheLove skrev 2007-08-15 12:22:50 följande:
Jag känner ju inte av min ÄL men jag borde ha den nu i dagarna och Anton är i Kvarn och gör lumpen. Han kan inte komma hem alls för han håller på hela kvällarna denna vecka Så jag hoppas på att min äl blir den och jag får den på fredag/lördag någon gång för bebis ska det bli. Nu söker jag också jobb som en galning, kom ju på att vi måste klara ekonomin om det ska bli bebis. Anton får ju inte ut så mycket när han gör lumpen och Jag behöver ju i så fall mer än lägsta FP... Men verkstan är i full gång
Härligt

Hoppas att ÄL väntar ett tag så tills han kommer hem i alla fall
Ja, För oss går de väl sådär. Min mens vill inte komma, är på 33 dagen i dag.. Så när den har kommit ska vi ge oss in på vårt tredje försök (för tredje gången

haha, vi har ju inte kunnat haft sex för jag har varit borta när han har varit hemma o tvärtom

) Nu vart de krongligt, men hoppas att du fattar
Men jag känner mej jätte peppad just nu, de känns som att de kommer o gå bra. O min sambo sa härrondan när vi var ute o åkte att han jätte gärna ville ha en sommar bäbis eller i alla fell en tidig sommar bäbis, så jag slapp gå hela sommaren med tjockmagen

haha, Han är så go!