• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen
    LL123 skrev 2007-08-15 16:15:08 följande:
    Nästa vecka
    Okej Håller tummarna för dej då
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-15 16:28:56 följande:
    IM BAAAAAAAAACk :P hehehenu ska här fortsätta sökas jobb och fördriva sig lite tid här..
    Haha
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-15 16:29:19 följande:
    Haha

vädret e så tråkit ida va ska man hitta på sen när sambon kommer? förslag?
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-15 16:32:12 följande:
    vädret e så tråkit ida va ska man hitta på sen när sambon kommer? förslag?
    Vi har fortfarande fin väder vi Jag håller på o lagar middag för fullamuggar Min sambo kommer snart hem han oxå.. Har häller ingen aing vad vi ska hitta på då Kanske hyra en film? o lite popcorn?
  • MariaOMarkus

MissH - oj va duktigt du är..va ska ni äta för smaskit ?
    laddar ner nya shrek 3 filmen som vi ska se på ikväll sen..men annars så vet jag inte.. :/

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-15 16:37:49 följande:
    MissH - oj va duktigt du är..va ska ni äta för smaskit ? laddar ner nya shrek 3 filmen som vi ska se på ikväll sen..men annars så vet jag inte.. :/
    Jag håller på o göra kyckling med pasta o sås Mumms.

Den har vi redan Så vi ska väl se den nån dag, men känner inte för den i dag Har du sätt reklamen för Knocked Up ? De vill jag se..
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-15 16:43:59 följande:
    Jag håller på o göra kyckling med pasta o sås Mumms. Den har vi redan Så vi ska väl se den nån dag, men känner inte för den i dag Har du sätt reklamen för Knocked Up ? De vill jag se..
    ååh gottit ju

jaa den reklamen har jag sätt..hör du va killarna säger: En tjej kan inte bli gravid om hon sitter på dig,det är gravitationen(att sperman åker ur) hahaha..så korkade dom är..

den vill ja oxå se annars
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-15 16:46:50 följande:
    ååh gottit ju jaa den reklamen har jag sätt..hör du va killarna säger: En tjej kan inte bli gravid om hon sitter på dig,det är gravitationen(att sperman åker ur) hahaha..så korkade dom är..den vill ja oxå se annars
    Haha, Ja Jag MÅSTE se den..
  • skrattigtjej

tralalalala

lalalala

ja dansa

Emmy
  • TheLove

Usch jag mår jätte illa

Hur är det igentligen med äl? Har läst nått om att man känner av det ett par dagar innan man har äl? Jag har aldrig känt av min äl men just nu mår jag jätte illa, är yr och så... ingen moll-värk dock... kan det vara äl? Har man äl den dagen man har äl-flytningar eller är det ett par dagar efter det med?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn