• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-15 17:23:51 följande:
    Usch jag mår jätte illa Hur är det igentligen med äl? Har läst nått om att man känner av det ett par dagar innan man har äl? Jag har aldrig känt av min äl men just nu mår jag jätte illa, är yr och så... ingen moll-värk dock... kan det vara äl? Har man äl den dagen man har äl-flytningar eller är det ett par dagar efter det med?
    Jag vet faktist inte..

Men jag mår inte illa eller nått sånt, men har enormt mycket flytingar då. Men om man har ÄL JUST då, de vet jag inte
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-15 17:45:30 följande:
    Jag vet faktist inte..Men jag mår inte illa eller nått sånt, men har enormt mycket flytingar då. Men om man har ÄL JUST då, de vet jag inte
    okej, jag har inte några äl flytningar just nu iaf...  hade dock lite ont i magen förut
  • MariaOMarkus

alla har olika symtom lr va man ska säga vid äl..vissa har trådiga flytningar andra vatttniga..

kanske borde använda äl stickor då du itne vet när äl är

• AngelicaJ

På tal om ÄL stickor så har jag hittat några av de jag har lynn, men just nu ör jag i stockholm. Hittade dom när jag packade. Så när jag kommer hem har jag äl stickor och mickro till dig =)

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-15 22:56:08 följande:
    Japp jag är :P
    O, Jag är inte ensam Men nu ska jag tyvärr gå o brosta tänderna o krypa ner
    Gick de bra i dag?

Ska bort i morron o blir borta hela helg, så ni får ha en underbar helg o hitta inte på allt för mycket took Skriv en massa så jag har o läsa tills på Söndag när jag kommer hem

Gonatt o sussa sött
  • Niccisen

Jag är också vaken, jobbar för ovanlighetens skull ;)

• skrattigtjej

hej allihopa

ja ska göra med ordning för stan möta en kompis
    skriva in mig på körskolan enkligen hehe.,.,¨
    osså sen tänkte ja gå till skatte verket få veta svart på vitt om mina fler halv syskon..
    shit ja e skit nervös...
    krama om

Emmy
  • ASHE

Ohh, igår sa pojkvännen:
    "Jag vill inte ha barn om nio månader, men kanske om elva eller så."
    Och nu har vi gjort en deal att när jag gått ner till 75kg så ska vi skaffa barn.
    Det är 14 kg...

Svar på tråden Unga som längtar efter barn