• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • skrattigtjej
    ASHE skrev 2007-08-16 16:11:34 följande:
    Fy vad jobbigt. Jag som tycker att det är jobbigt nog att "bara" ha dålig karaktär...
    jo :-/
    Emmy
  • Niccisen

Hej girls, här är en till som vill gå ner några kilon. lyckades gå ner 15 kilo så jag hamnade i överkanten på min idealvikt men sen jag träffade min sambo har jag gått upp 8 igen *blä*

• MariaOMarkus

Är det bara jag som vill gå upp i vikt ?

• TheLove

jag tror jag måste gå upp lite för att kunna bli gravid. Man ska ha 25% fett och jag tror jag har lägre då jag är 171 o väger 53... undervikt alltså

• MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-08-16 17:03:58 följande:
    jag tror jag måste gå upp lite för att kunna bli gravid. Man ska ha 25% fett och jag tror jag har lägre då jag är 171 o väger 53... undervikt alltså
    om du är så smal att du inte f¨r mens så är de en bra ide att g¨upp men annars ¨så ska de inte vara någon fara..va jag hört iaf..

men sen kommer du gå upp en massa under gravisen oxå så då kommer du kanske komma upp till en bra vikt
  • MariaOMarkus
    jaj86 skrev 2007-08-16 18:47:22 följande:
    hej tjejer!! allt bra?
    Hej jaj

hur går de med gravisen ?

jag e uttråkad men ska snart ut i solen med sambon..
  • miiillan
    Marylicious, jo tack!! tror det går bra!! har fått tid till bm, 23:e så det är ett tag kvar men det ska bli sååå kul!!
  • MariaOMarkus
    jaj86 skrev 2007-08-16 18:50:46 följande:
    Marylicious, jo tack!! tror det går bra!! har fått tid till bm, 23:e så det är ett tag kvar men det ska bli sååå kul!!
    ååh va spännande hur mår du då? inge illamående och sånt där jobbit?
  • miiillan

Marylicious, nej inte direkt. bröstvårtorna ömmar lite och jag är lite tröttare än vanligt men annars mår jag prima!!

vad händer annars då?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn