• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus
    jaj86 skrev 2007-08-16 18:56:42 följande:
    Marylicious, nej inte direkt. bröstvårtorna ömmar lite och jag är lite tröttare än vanligt men annars mår jag prima!! vad händer annars då?
    Skönt att du mår bra annars =)

annars så söker jag jobb,är väl de som ligger först på listan just nu hehe =)
  • miiillan

gött att komma ut i solen förresten!!
    själv har jag varit med henke på jobbet på kurs i gbg. helt okey men det har varit en låång dag men maten och fikan var god haha

söker du något speciellt eller typ allt som dyker upp?

• MariaOMarkus
    jaj86 skrev 2007-08-16 19:01:49 följande:
    gött att komma ut i solen förresten!! själv har jag varit med henke på jobbet på kurs i gbg. helt okey men det har varit en låång dag men maten och fikan var god hahasöker du något speciellt eller typ allt som dyker upp?
    jaa låter son en lång dag..men sen kommer du sova gott om du blir trött oxå hehe =)

nej jag söker de mesta,som barnskötare,persnlig assistent,värdinna osv..man får ta de som finns och de som går..så jag hoppas jag får svar snart =)
  • miiillan

marylicious, jadå!! du hittar nog något!! bor ni i en tvåa eller trea?

• miiillan

haha!! blev kanske lite roligt där, men undrade bara hur ni bodde *nyfiken*

• MariaOMarkus
    jaj86 skrev 2007-08-16 19:06:24 följande:
    marylicious, jadå!! du hittar nog något!! bor ni i en tvåa eller trea?
    jaa nåt blir de nog

vi bor i en trea (2 rum och kök,de blir en 3a väl? hehe) + uthyrningsdel som vi hyr ut =)

så jaa rätt så stort är de..rummet intil vårat (som oxå hyr ut nu) blir ett fint barn rum sen

hur bor ni?
  • miiillan

en trea, bostadsrätt. vi hade också kunnat hyra ut ena delen av lägenheten, finns en till dörr med liten hall, toa och sovrum. fast det sovrummet har vi och "datarummet" ska bli minis rum så datan ska flyttas till den lilla hallen. vägrar förstöra barnrummet med en data hehe

• MariaOMarkus
    jaj86 skrev 2007-08-16 19:14:15 följande:
    en trea, bostadsrätt. vi hade också kunnat hyra ut ena delen av lägenheten, finns en till dörr med liten hall, toa och sovrum. fast det sovrummet har vi och "datarummet" ska bli minis rum så datan ska flyttas till den lilla hallen. vägrar förstöra barnrummet med en data hehe
    nej de vill man ju verkligen inte göra..ut med datorn i med bebis grejjerna

nu måste jag kila men vi får höras och ha de så fint och ta hand om dig nu
    krams
  • Barnakär
    TheLove skrev 2007-08-16 17:03:58 följande:
    jag tror jag måste gå upp lite för att kunna bli gravid. Man ska ha 25% fett och jag tror jag har lägre då jag är 171 o väger 53... undervikt alltså
    Oj, jag är 178 cm och väger 65.. Du får mig att känna mig tjock!
Svar på tråden Unga som längtar efter barn