• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • skrattigtjej
    ASHE skrev 2007-08-16 09:27:37 följande:
    Ohh, igår sa pojkvännen: "Jag vill inte ha barn om nio månader, men kanske om elva eller så."Och nu har vi gjort en deal att när jag gått ner till 75kg så ska vi skaffa barn. Det är 14 kg...
    oj inte dåligt.  starkt av dig...

hehehe här öser regnet ner mellan åt
    ingen som vill ha iväg mig idag asg
    Emmy
  • ASHE

Ja, vi får väl se hur fort det går...
    Det är mest för att jag ska vara motiverad.

• TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-08-15 22:20:14 följande:
    På tal om ÄL stickor så har jag hittat några av de jag har lynn, men just nu ör jag i stockholm. Hittade dom när jag packade. Så när jag kommer hem har jag äl stickor och mickro till dig =)
    Nej men vad bra Då får vi ta det när du kommit hem. Säkert att du inte vill ha nått för det? hur mår familjen? och du? Kram
  • skrattigtjej
    ASHE skrev 2007-08-16 10:07:13 följande:
    Ja, vi får väl se hur fort det går... Det är mest för att jag ska vara motiverad.
    det är bra mål tycker jag
    önska ja kunde vara så stark
    Emmy
  • ASHE
    skrattigtjej skrev 2007-08-16 14:48:01 följande:
    det är bra mål tycker jag önska ja kunde vara så stark
    Ja, jag önskar också att jag kan vara så stark...
    Jag har ju just börjat träna och ska försöka äta bättre nu så jag går ner dom FORT!
    Vad är det som hindrar dig? Vi kanske kan stötta varandra?
  • AngelicaJ
    TheLove skrev 2007-08-16 13:15:37 följande:
    Nej men vad bra Då får vi ta det när du kommit hem. Säkert att du inte vill ha nått för det? hur mår familjen? och du? Kram
    nej asså det e lugnt :P Jodå men familjen e de väl sådär, vill nog inte ta det här men vi kan ju träffas nån dag sen när jag kommer hem å snacka lite skit. Kommer hem på lördag men vi kanske kan ses något i veckan?
  • skrattigtjej
    ASHE skrev 2007-08-16 15:21:13 följande:
    Ja, jag önskar också att jag kan vara så stark... Jag har ju just börjat träna och ska försöka äta bättre nu så jag går ner dom FORT!Vad är det som hindrar dig? Vi kanske kan stötta varandra?
    hehe mitt socker sug pg min pco
    draget efter kol hydrater :-/
    får mej hata mig själv mer...
    pg ja får inte bukt med det oavset vad jag gör...
    e så irriterad ingen medicin verka bita heller :-/
    Emmy
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-08-16 15:25:49 följande:
    nej asså det e lugnt :P Jodå men familjen e de väl sådär, vill nog inte ta det här men vi kan ju träffas nån dag sen när jag kommer hem å snacka lite skit. Kommer hem på lördag men vi kanske kan ses något i veckan?
    jag är ledig hela veckan... helgen har jag fullbokad dock...
    Marylicious skrev 2007-08-16 15:48:14 följande:
    hellu
    heej
  • ASHE
    skrattigtjej skrev 2007-08-16 16:06:40 följande:
    hehe mitt socker sug pg min pco draget efter kol hydrater :-/får mej hata mig själv mer...pg ja får inte bukt med det oavset vad jag gör...e så irriterad ingen medicin verka bita heller :-/
    Fy vad jobbigt.
    Jag som tycker att det är jobbigt nog att "bara" ha dålig karaktär...
Svar på tråden Unga som längtar efter barn