• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • skrattigtjej
    Marylicious skrev 2007-08-19 14:56:56 följande:
    ajdå..hoppas du inte håller på och bli sjuk :/ Va löäser du för nåt?..jodå det är bra här..haft en jobbig veckan men nu är de bättre
    ja ska börja läsa upp året ja hoppade av 3:dje ring..
    så ja läser barn och fritid elle ja barn och ungdom nu mera :-P
    det är ett år helt pefekt för min del
    Emmy
  • MariaOMarkus
    skrattigtjej skrev 2007-08-19 15:11:46 följande:
    ja ska börja läsa upp året ja hoppade av 3:dje ring..så ja läser barn och fritid elle ja barn och ungdom nu mera :-Pdet är ett år helt pefekt för min del
    Va kul =) hoppas de går bra. Sen efter de kan du jobba inom barnomsorgen då eller?
  • skrattigtjej
    Marylicious skrev 2007-08-19 17:17:23 följande:
    Va kul =) hoppas de går bra. Sen efter de kan du jobba inom barnomsorgen då eller?
    tack vännen

japps det e tanken men dem ansället mest bara förskolelärare ja blir barnskötare :-/
    Emmy
  • MariaOMarkus
    skrattigtjej skrev 2007-08-19 17:35:26 följande:
    tack vännen japps det e tanken men dem ansället mest bara förskolelärare ja blir barnskötare :-/
    SÅ lite jaa okej..du får söka ändå och se om du får jobb =) eller inga lr gå dit..
    så gör jag nu när jag söker jobb men guu va alla är sega på att höra av sig tillbaka..
  • TheLove

har mått illa i tre-fyra dagar i streck, så pass att jag skulle kunnat spy poch hade gjort det om jag inte ansträngt mig för att hålla det inne. Det kan väl inte va grav-symptom väl? jag har inte BIM förän 28:e eller nått...

• skrattigtjej
    Marylicious skrev 2007-08-19 17:50:38 följande:
    SÅ lite jaa okej..du får söka ändå och se om du får jobb =) eller inga lr gå dit..så gör jag nu när jag söker jobb men guu va alla är sega på att höra av sig tillbaka..
    ja dem e super sega

ja ska till skolan idag iaf 13-16.00 hehe kunde vart mindre pirr i magen

ja gilla ej stora folk massor och näsan börja rinna snart känner ja
    suckar... ja börja bli förkyld med märke ja helt hängig skale bank :-/
    Emmy
  • AngelicaJ
    TheLove skrev 2007-08-19 23:53:41 följande:
    har mått illa i tre-fyra dagar i streck, så pass att jag skulle kunnat spy poch hade gjort det om jag inte ansträngt mig för att hålla det inne. Det kan väl inte va grav-symptom väl? jag har inte BIM förän 28:e eller nått...
    Hmm kanske det kan vara. Jag plussade ju tidigare kommer inte håg hur många dagar det var. Men jag hade ju symptom innan jag testade. Vi får väl hoppas =)
  • MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-08-19 23:53:41 följande:
    Det är ju 8 dagar kvar så de finns ju säkert en chans om ni hade sex vid äl
  • TheLove

yaaay håll tummar och tår jätte hårt för mig! Vill vill vill att det ska bo en bebis i min mage!!! mår ju fortfarande illa men jag har inte spytt nått än i alla fall

Svar på tråden Unga som längtar efter barn