• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-03 10:59:13 följande:
    Du får tala om hur de går, påengång
    jaa de ska jag aboslut ta och göra måste ju uppdatera er
    Längtar efter en liten i magen
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-03 11:10:31 följande:
    jaa de ska jag aboslut ta och göra måste ju uppdatera er
    Självklart, annars funkar de ju inte
  • 1984

God morgon!
    Testade imorse men det var negativit fortfarande =(
    Känns som man ger upp =/ *kämpar hårt med att håll hoopet levande*

• MissHellen
    1984 skrev 2007-07-03 12:56:30 följande:
    God morgon!Testade imorse men det var negativit fortfarande =(Känns som man ger upp =/ *kämpar hårt med att håll hoopet levande*
    Jobbigt :/ Hur mycket över BIM är du? Hur länge var de ni hade försökt?
  • 1984

Är på BIM +3 idag, vi har försökt i över två år...
    Med ett utomkvedshavandeskap i mars 06 (blev opererad då).
    Jag har fått genom gå en massa tester och undersökningar hos gyn, spolat äggledarna, lämnat blodprover regelbundet, mannen har fått lämna sperma prov, nu har vi äntligen fått remiss till karolinska i Huddinge, men vänte tiden för IVF är ca 16 mån + att vi inte står i den kön ÄN utan vi väntar på att få komma dit överhuvudtaget, sen ser man va de kan erbjuda än för hjälp...

Men jag vill verkligen få barn på naturlig väg.

• MariaOMarkus
    1984 skrev 2007-07-03 12:56:30 följande:
    God morgon!Testade imorse men det var negativit fortfarande =(Känns som man ger upp =/ *kämpar hårt med att håll hoopet levande*
    håll hopper uppe så länge mensen är borta..

de försöker jag men nu ger jag upp..
  • MariaOMarkus

hur kändes dit utomhavandeskap?

• 1984

Det började med magsmärtor, som blev starkar, de liksom högg till i magen, och sen så efter några dagar började jag blöda, åkte in på akuten för jag mådde skit dåligt.
    Jag va rätt lugn enda tills de började blöda, för då trodde jag att jag hade fått missfall (hade plussat 3 dagar innan).
    Men på akuten fick jag starka mediciner och blev hem skickad.

Dagen där på så gick jag en KORT promenad med mina hundar och då kände jag hur ont det gjorde i magen och det kändes som om att skulle jag fortsätta gå så skulle jag typ dö. Så jag vände igen och gick hem försiktigt, åkte in till akuten igen för jag bara grät av smärta, fick dropp direkt, en hel del morfin.
    Och så fick jag typ göra 9-12 gyn undersökningar på 2 dagar, och sedan en natt (söndag) kom dom in till mitt rum och sa, nu ska vi operera dig, eftersom du fortfarande har så ont.

Inget jag någonsin vill uppleva igen.
    Jag fick behålla båda mina äggledare, trots allt.
    Men det finns juh en risk att det kan hända igen.

• MariaOMarkus
    1984 skrev 2007-07-03 13:23:38 följande:
    Det började med magsmärtor, som blev starkar, de liksom högg till i magen, och sen så efter några dagar började jag blöda, åkte in på akuten för jag mådde skit dåligt.Jag va rätt lugn enda tills de började blöda, för då trodde jag att jag hade fått missfall (hade plussat 3 dagar innan).Men på akuten fick jag starka mediciner och blev hem skickad.Dagen där på så gick jag en KORT promenad med mina hundar och då kände jag hur ont det gjorde i magen och det kändes som om att skulle jag fortsätta gå så skulle jag typ dö. Så jag vände igen och gick hem försiktigt, åkte in till akuten igen för jag bara grät av smärta, fick dropp direkt, en hel del morfin.Och så fick jag typ göra 9-12 gyn undersökningar på 2 dagar, och sedan en natt (söndag) kom dom in till mitt rum och sa, nu ska vi operera dig, eftersom du fortfarande har så ont.Inget jag någonsin vill uppleva igen.Jag fick behålla båda mina äggledare, trots allt.Men det finns juh en risk att det kan hända igen.
    men OJ! att dom inte kollade då du va inne men ändå skönt du fick behålla dina äggledare,det är ju de viktigaste...
    jag är rädd att jag kanske har fått de lr att MF är på gång då jag testar så svagt hela tiden
    men jaa vi får se
  • MariaOMarkus

jag sitter på tåg stationen i Norrköping om du bara visste hur kissnödiga jag är..kissade innan jag åkte men spelar de nån roll NEEEJ...tror jag döööör...OBS:_ jag kissar inte på offentliga toaletter som på tåg stationer..usch nej :S

Svar på tråden Unga som längtar efter barn