• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • 1984

Mar´- om det är nån tröst, jag kissar inte heller i offentliga toaletter, det är bara endast i nödfall...=P

• MissHellen
    1984 skrev 2007-07-03 13:01:49 följande:
    Är på BIM +3 idag, vi har försökt i över två år...Med ett utomkvedshavandeskap i mars 06 (blev opererad då).Jag har fått genom gå en massa tester och undersökningar hos gyn, spolat äggledarna, lämnat blodprover regelbundet, mannen har fått lämna sperma prov, nu har vi äntligen fått remiss till karolinska i Huddinge, men vänte tiden för IVF är ca 16 mån + att vi inte står i den kön ÄN utan vi väntar på att få komma dit överhuvudtaget, sen ser man va de kan erbjuda än för hjälp...Men jag vill verkligen få barn på naturlig väg.
    Okej.. 2 år? Ojdå!
    Har ni fått reda på vad som är "fel" eller är allt som de ska med båda er?
    Hoppas att de blir ett barn på naturlig väg om ni så gärna vill de Jag håller tummar o tår för de..
  • MissHellen

Jag går inte häller på ofentliga toaletter haha! Kunde inte änså gå på toa på skolan.. Hua

• Lindis41

ang IVF så tror jag att falun är rätt kort väntetid!!!

• Niccisen

Klantiga jag lyckades ta bort den nya tråden i favoriter men spara den gamla...Tyckte väl det var konstigt att ni slutat skriva allihop

• MissHellen
    Niccisen skrev 2007-07-03 13:49:36 följande:
    Klantiga jag lyckades ta bort den nya tråden i favoriter men spara den gamla...Tyckte väl det var konstigt att ni slutat skriva allihop
    Haha Men nu är du här. Är allt bra med dej?
  • TheLove

Jag är nyvaken... Sitter hemma hos några kompisar som alla är på jobbet. Så skönt att få sova ut ordentligt! ska nog laga iordning lite mat om inte allt för många timmar så pojkarna har nått att äta på när dom kommer hem. Men först måste jag springa ner till affären. Tror det får bli pasta gratäng idag. Mums filibabba!

• 1984

Lindis41- Du menar den privat kliniken i Falun?
    Privat kliniker har oftast inte så långa köer, men då får man betala ca 30 000 och man är ändå inte säker på att det blir barn...

• A flikka

det känns lite surt att testa neg igen... men, jag får snällt vänta till 2008-...typiskt:/

• MariaOMarkus
    A flikka skrev 2007-07-03 15:37:56 följande:
    det känns lite surt att testa neg igen... men, jag får snällt vänta till 2008-...typiskt:/
    du är inte ensam..har de inte tagit sig nu så får jag oxå väntatills nästa år nångång..
    Längtar efter en liten i magen
Svar på tråden Unga som längtar efter barn