Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Mary: jaa, bläää.. och nu lyckas typ varenda kotta vara gravif bara för att jag inte är det. blä
Hörrni... tjejer... jag fick oxå veta att en tjej kompis är gravid... kändes ingen bra. Alltså jag är jätte glad för derras skulle, dom vart gravida på första försöket... en annan slutade räkna sina försök när man passerade försök nr 20 =/
Men någonstans i allt de jobbiga måste VI försöka se framåt... försöka hålla hoppet uppe OCH humöret...
Det svårt... men vi måste försöka peppa varandra eller hur?
Så tjejer nu håller vi hårt tummarna för varandra *ler*
1984: Blä, vet precis hur du känner... mest troligt är det värre för dig dessutom efter att ha försökt så länge! Men den lkjusa sidan är att du ligger på Bim+ och inte har någon mens :D. Det finns ju massa med hopp som jag ser det!! Har du gått över bim förut?
A, jag har gått över BIM förrut =/ Man blir juh alltid lika ledsen när mensen kommer... Jag vet juh oxå att jag har haft ÄL fick full stegring förra månaden... så jag hoppas in i det sista...
1984: okej..:/. Men jag hoppas åt dig ändå ^^.
Nu är jag hemma igen! Känns lite tråkigt. Va mycket roligare att sitta hemma hos kompisarna och se på TV och mysa i soffan
Nej, tjejer. Nu ska jag kika på film o sedan blir de natti natti för min del, är ganska trött
Hoppas på lika fint väder i morron som de var i dag, o jag älskar de!
Go natt o sussa sött!
Wohooo, nu är det den 4:e och min födelsedag. Grattis på mig! ![]()