Unga som längtar efter barn
tack... jag vill ha min mens nu... orkar inte vänta... Vill få igång mensen igen så vi kan börja försöka igen *damp*
tack... jag vill ha min mens nu... orkar inte vänta... Vill få igång mensen igen så vi kan börja försöka igen *damp*
Jo precis... Antingen kommer mensen eller så ska det komma ett stort fett plus!
vad händer idag då?
justä... Fortfarande ingen mens...
hej tjejer! Nu åkte min älskling tillbaka till lumpen.. Han Kommer kanske hem på Lördag, men om han inte gör det kommer han kanske inte hem förän nästa helg. Jätte jobbigt... Han har ju helgtjänstgöring denna helg
Det är så jobbigt när han ska åka för man kan aldrig veta helt säkert när han kommer hem. Han vet det ju inte själv...
Igår berättade han att han kommer troligtvis inte få de 3 veckorna ledigt över jul som han har blivit lovad. I bästa fall får han vara ledig mellan julafton till nyår. Jag blev skit ledsen då han häromdagen berättade att dom skulle få tre veckor ledigt. Blir så sur på befälen där. Justä, det är inte ens säkert att han får ledigt över jul. Han kanske måste åka till sthlm då *WTF*... Började gråta massor igårkväll. Vi som redan gjort planer över julen.
BTW BIM+3 idag, fortfarande ingen mens *confused*