• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • TheLove
    TheLove skrev 2007-08-28 21:55:32 följande:
    tycker det är uruselt men skit kul att kolla på ändå :-P
    tillägg:
    När är reprisen?
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-28 21:55:32 följande:
    tycker det är uruselt men skit kul att kolla på ändå :-P
    ID ja, men Kyle XY är ju kanon

2007-09-02 söndag 12:40 står de på 5:ans hemsida i alla fall
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-28 22:07:56 följande:
    ID ja, men Kyle XY är ju kanon 2007-09-02 söndag 12:40 står de på 5:ans hemsida i alla fall
    är det kyle som är repris då? *-)
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-28 22:15:59 följande:
    är det kyle som är repris då? *-)
    Haha, Otydlig jag va Ja de är de!

2007-09-01 lördag 16:15 är de repris ID
  • MissHellen

Nej, Nu ska jag gå o lägga mej i sängen med körkorts boken o plugga lite. Sedan i morron gäller de Håll alla tummar o tår för mej nu

Gonatt Brudar!

• MisstyLipps
    Marylicious skrev 2007-08-28 18:32:17 följande:
    Och du menar att du vill vara med itråden om vi prata mer om barn ?
    Precis! Jag menar inget dumt alltså. Blev intresserad av rubriken och hade gärna velat läsa och skriva lite men blev lite besviken när tråden inte handlade om det jag trodde. Typ.
    Ta inte illa upp, inte så jag menade.
  • TheLove
    MisstyLipps skrev 2007-08-28 22:29:25 följande:
    Precis! Jag menar inget dumt alltså. Blev intresserad av rubriken och hade gärna velat läsa och skriva lite men blev lite besviken när tråden inte handlade om det jag trodde. Typ. Ta inte illa upp, inte så jag menade.
    Du är välkommen in och får gärna prata om din längtan och fråga oss alla om våran längtan men vi pratar om annat också. Vi är lixom kompisar nu som pratar om allt från himel till jord! planerar ni bebis?
  • AngelicaJ

hej hej!
    Hemkommen efter träning =) Skönt å röra lite på sig. Jadu imorrn ska jag plugga. Har omtenta på tisdag och vill verkligen klara den så jag slipper göra den igen :P

Niccisen: Pengar är jobbigt men håller med karln din.. Det löser sig. Det kan inte hålla alltid och då hr man nära och kära som kanske kan hjälpa till när det krisar + att man får leva snålt. Men ta tag i skolarbetena så du får pengar.
    Jag skulle inte heller fått, men tog igen ca 35 poäng under sommaren så nu kommer bidraget =))

Precis! Jag menar inget dumt alltså. Blev intresserad av rubriken och hade gärna velat läsa och skriva lite men blev lite besviken när tråden inte handlade om det jag trodde. Typ. Ta inte illa upp, inte så jag menade.
    Vi är ju inne på andra tråden och det skulle bli lite långtråkigt att snacka om samma saker hela tiden men visst är det mycket barnsnack och drar någon igång ämnet så hakar massa på. Jag är också en som längtar men jag har haft turen att bli gravid så nu längtar jag bara efter att lillen ska komma. Är här för att jag trivs bland folket i tråden och jag kan ju inte missa när de får deras efterlängtade plus =)
  • MissHellen
    Men de är ju de vi gör Pratar om barn o om allt annat som alla andra säger, de står ju faktist "Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!"
    Men som sagt, du får gärna hänga på, men passar de inte så får de vara
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-29 00:26:02 följande:
    hej hej! Hemkommen efter träning =) Skönt å röra lite på sig. Jadu imorrn ska jag plugga. Har omtenta på tisdag och vill verkligen klara den så jag slipper göra den igen :P
    Hoppas att de klarar den då Håller tummarna!
Svar på tråden Unga som längtar efter barn