• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • TheLove

fast hallå? Vad är det som är missvisande? Tråden heter: "unga som längtar efter barn" och i TS står det: "Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar" Det står ingenting om att vi pratar om våran längtan utan det här är bara en tråd där man kan prata allmänt för dom som är unga och längtar... Så MistyLips: vi håller oss till tråden...

• MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-28 20:14:32 följande:
    fast hallå? Vad är det som är missvisande? Tråden heter: "unga som längtar efter barn" och i TS står det: "Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar" Det står ingenting om att vi pratar om våran längtan utan det här är bara en tråd där man kan prata allmänt för dom som är unga och längtar... Så MistyLips: vi håller oss till tråden...
    Gud så bra alla är på o uttrycka sej

Har du för dej då?
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-28 20:19:23 följande:
    Gud så bra alla är på o uttrycka sej Har du för dej då?
    jag kikar lite på TV och sådär... Vad pysslar du med?
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-28 20:27:23 följande:
    jag kikar lite på TV och sådär... Vad pysslar du med?
    Jag kollar på Kyle XY O så kom Roger hem nu, så vi ska väl ta o äta nått! Har inte ätit nån middag, han skulle vara jobba över "ett tag", haha säger jag om de

Såg du på ID i går då?
  • AngelicaJ

Lycka till imorrn Niccisen =)

Ja unga som längtar efter barn är vi ju allihopa så inge fel med det. Bara läst sista sidan och som jag förstått är det någon som klagar på att vi inte håller oss till ämnet. Men vad har tråden för ämne? Står ju bara vilken "kategori" människor som är delaktiga i tråden ochvad vi snackar om e väl upp till oss?

Snart dags för träning, längtar =) Tisdagsträningarna är roligast, då får jag vara med herrarna och spela, så kul och så bra tempo. Men nu först ska jag ta ut min stackars vovve som inte kissat på ett tag.

Vad ska ni göra imorrn då?

• Niccisen

Vi har gått igenom ekonomin... Usch, det är det värsta jag vet. Får nämligen inga studiemedel från csn och min lön sträcker sig bara till september...september kan jag dessutom inte jobba iom vfu 2 veckor och skola 1 vecka... ser mörkt ut...och karln han bara säger att det löser sig. vad trött jag kan bli på sånt ibland!

• TheLove

MissHellen: Nej jag såg inte det. Fan att jag missade Kyle XY. Det är ju skit bra...

• MissHellen

Angelica, I morron har jag teori prov på morron O efter de ska jag jobba, skulle vara ledig, men snäll som man är så tog jag på mej mer :/ Hua.. Sedan ska vi ha samtal med banken o allt, är mycket som händer o sker nu

Själv?

Niccise, Hatar pengar! De blir alltid problem med pengar..
    Men jag säger som karln, de ordnar sej De brukar oftast göra de

• MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-28 21:29:07 följande:
    MissHellen: Nej jag såg inte det. Fan att jag missade Kyle XY. Det är ju skit bra...
    Hää, De var ändå inge bra

Jag missade sista halvtimmen, satt med lånet o samtalade med sambon o mormor samtidigt Så jag får väl se de på reprisen Tycker de är skiiit bra!
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-28 21:32:29 följande:
    Hää, De var ändå inge bra Jag missade sista halvtimmen, satt med lånet o samtalade med sambon o mormor samtidigt Så jag får väl se de på reprisen Tycker de är skiiit bra!
    tycker det är uruselt men skit kul att kolla på ändå :-P
Svar på tråden Unga som längtar efter barn