Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
fast hallå? Vad är det som är missvisande? Tråden heter: "unga som längtar efter barn" och i TS står det: "Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar" Det står ingenting om att vi pratar om våran längtan utan det här är bara en tråd där man kan prata allmänt för dom som är unga och längtar... Så MistyLips: vi håller oss till tråden...
Lycka till imorrn Niccisen =)
Ja unga som längtar efter barn är vi ju allihopa så inge fel med det. Bara läst sista sidan och som jag förstått är det någon som klagar på att vi inte håller oss till ämnet. Men vad har tråden för ämne? Står ju bara vilken "kategori" människor som är delaktiga i tråden ochvad vi snackar om e väl upp till oss?
Snart dags för träning, längtar =) Tisdagsträningarna är roligast, då får jag vara med herrarna och spela, så kul och så bra tempo. Men nu först ska jag ta ut min stackars vovve som inte kissat på ett tag.
Vad ska ni göra imorrn då?
Vi har gått igenom ekonomin... Usch, det är det värsta jag vet. Får nämligen inga studiemedel från csn och min lön sträcker sig bara till september...september kan jag dessutom inte jobba iom vfu 2 veckor och skola 1 vecka... ser mörkt ut...och karln han bara säger att det löser sig. vad trött jag kan bli på sånt ibland!
MissHellen: Nej jag såg inte det. Fan att jag missade Kyle XY. Det är ju skit bra...
Angelica, I morron har jag teori prov på morron
O efter de ska jag jobba, skulle vara ledig, men snäll som man är så tog jag på mej mer :/ Hua.. Sedan ska vi ha samtal med banken o allt, är mycket som händer o sker nu
Själv?
Niccise, Hatar pengar! De blir alltid problem med pengar..
Men jag säger som karln, de ordnar sej
De brukar oftast göra de