• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus
    MisstyLipps skrev 2007-08-28 18:30:18 följande:
    Det var ju pecis det jag skrev, att jag kom in vid inlägg 1591.
    Och du menar att du vill vara med itråden om vi prata mer om barn ?
  • MissHellen
    O med de menar du?
  • A flikka
    Gå till nån annan tråd då om det inte passar?
  • Niccisen
    Marylicious skrev 2007-08-28 18:13:51 följande:
    va spännande..hoppas du frå ett + imon
    Tack Mary

Hmm... Man kan ju faktiskt inte bara prata om sin längtan efter barn, till slut finns det inget mer att säga därför att de som är aktiva i tråden, vet precis hur man känner och därför pratar vi om annat också. Vi är ett litet gäng som hänger här, så kanske är titeln missvisande, men det var vad den hette från början. Gillar man inte det som sägs i tråden, så får man väl starta en egen tråd.
  • MissHellen
    Niccisen skrev 2007-08-28 19:06:08 följande:
    Tack Mary Hmm... Man kan ju faktiskt inte bara prata om sin längtan efter barn, till slut finns det inget mer att säga därför att de som är aktiva i tråden, vet precis hur man känner och därför pratar vi om annat också. Vi är ett litet gäng som hänger här, så kanske är titeln missvisande, men det var vad den hette från början. Gillar man inte det som sägs i tråden, så får man väl starta en egen tråd.
    Mycket bra sagt, som att jag själv skulle kunna skrivet de

Men du får meddela hur de går i morron Är ju nyfiken!
  • Niccisen
    MissHellen skrev 2007-08-28 19:08:31 följande:
    Mycket bra sagt, som att jag själv skulle kunna skrivet de Men du får meddela hur de går i morron Är ju nyfiken!
    Tack vad ni är söta Har mått så grymt illa så får jag inget plus eller mens snart ringer jag läkaren!
  • MissHellen
    Niccisen skrev 2007-08-28 19:10:11 följande:
    Tack vad ni är söta Har mått så grymt illa så får jag inget plus eller mens snart ringer jag läkaren!
    Jag tror på ett plus ja
  • Niccisen
    MissHellen skrev 2007-08-28 19:14:30 följande:
    Jag tror på ett plus ja
    Jag vill tro på det jag också, men jag vågar inte riktigt... Så jag hittar på alla möjliga orsaker till illamående, trötthet och molvärk... Slipper jag bli besviken om inte pluset kommer...
  • MissHellen
    Niccisen skrev 2007-08-28 19:19:00 följande:
    Jag vill tro på det jag också, men jag vågar inte riktigt... Så jag hittar på alla möjliga orsaker till illamående, trötthet och molvärk... Slipper jag bli besviken om inte pluset kommer...
    Så är jag oxå Men när jag inte tänker på de (vilekt är ganska svårt) så har jag inte symtom haha!

Men nästa försök, när de nu blir för oss, så tänker jag försöka o inte stressa upp mej o bara leva normalt, så gått de går i alla fall
Svar på tråden Unga som längtar efter barn