• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen

O, Nu är jag sjukt nervös

Vill verkligen klara mej, vägrar o kugga mej. Ska faaaan klara mej, de är bara så! De måste vara så Vill vara klar i alla fall med skrivningen innan jag börja skolan, skulle kännas skönt o få den gjord innan!
    Ska ju dessutom knäppa kort i dag till körkortet o jag som har en "bad hairday" haha o ha de kortet i 10, KUL! OCH jag har fått en finne i NATT, vad är odsen på derå? Fybubblan!
    Allt pekar på otur, självklart..

Nej, måste fixa stadig frukost, så magen är med i alla fall

Vad händer för er i dag då?

• Niccisen

Hej tjejer
    Blev ingen bebbe denna månad. Kände av mensvärken redan igår kväll och den höll i sig hela natten. Riktigt helvetisk var den så har knappt sovit nånting. Tårarna har runnit i floder däremot, och nu på morgonen så satte den igång. Känner mig så jäkla besviken och förrådd av min egen kropp... Tror jag skiter i att räkna BIM och sånt några månader nu...

Angelica: Jag ska försöka ta tag i det, men iom att jag ska skriva examensarbete finns det inte mycket tid över.

• MissHellen
    Niccisen skrev 2007-08-29 09:18:57 följande:
    Hej tjejerBlev ingen bebbe denna månad. Kände av mensvärken redan igår kväll och den höll i sig hela natten. Riktigt helvetisk var den så har knappt sovit nånting. Tårarna har runnit i floder däremot, och nu på morgonen så satte den igång. Känner mig så jäkla besviken och förrådd av min egen kropp... Tror jag skiter i att räkna BIM och sånt några månader nu...Angelica: Jag ska försöka ta tag i det, men iom att jag ska skriva examensarbete finns det inte mycket tid över.
    Nej :/ De är det som är de jobbiga med allt! Jag har oxå tänkt att jag inte ska räkna så mycket o försöka leva ganska normalt ändå!
    Nästa månad är de din (kanske våran) tur
  • Niccisen
    MissHellen skrev 2007-08-29 09:38:37 följande:
    Nej :/ De är det som är de jobbiga med allt! Jag har oxå tänkt att jag inte ska räkna så mycket o försöka leva ganska normalt ändå! Nästa månad är de din (kanske våran) tur
    Vi får hoppas det... Nu ska jag sätta mig och njuta av en kopp svart te. Slutade me det när vi började försöka eftersom man inte ska dricka så mkt koffein ,men idag gör det ju ingen skillnad iaf---
  • MissHellen
    Niccisen skrev 2007-08-29 09:42:52 följande:
    Vi får hoppas det... Nu ska jag sätta mig och njuta av en kopp svart te. Slutade me det när vi började försöka eftersom man inte ska dricka så mkt koffein ,men idag gör det ju ingen skillnad iaf---
    Ja, Klart att de blir de

Gör de, o njut av livet Snart kanske du inte kan dricka sånt

Vad händer för dej i dag då?
  • MissHellen

Nu ska jag kila o skriva teoriprovet Oj, Så nervöst!

• MariaOMarkus
    MisstyLipps skrev 2007-08-28 22:29:25 följande:
    Precis! Jag menar inget dumt alltså. Blev intresserad av rubriken och hade gärna velat läsa och skriva lite men blev lite besviken när tråden inte handlade om det jag trodde. Typ. Ta inte illa upp, inte så jag menade.
    Som Lovelyy beskrev så kan du prata hur mkt du vill om din längtan men även om annat som händer i ditt liv oxå
  • Niccisen
    MissHellen skrev 2007-08-29 09:45:14 följande:
    Ja, Klart att de blir de Gör de, o njut av livet Snart kanske du inte kan dricka sånt Vad händer för dej i dag då?
    Meningen är att jag ska plugga, men gör inte mkt annat än ligger dubbelvikt av smärta och ser på Discovery Civilisation....

Håller tummarna för att provet går bra
  • TheLove

Usch jag har huvudvärk idag... Funderar på att knapra några tabletter så det försvinner... just fan... Folsyra måste jag ju ta också... Jag är så virrig, glömmer alltid det... någon annan av er som äter folsyra? Vilken äter ni i så fall? Jag käkar någon som enbart innehåller Folsyra men funderar på att köpa Mitt Val Kvinna nästa gång... Det ska ju fungera ännu bättre tror jag. men jag har väl en 50 tabletter kvar eller så...

• MariaOMarkus

JAg ska köpa mitt val kvinna har jag tänkt..bara för att få i mig vitaminer oxå =) vanliga folsyra åt jag med men jag tycker det är bra att få i sig andra vitaminer oxå =)

Svar på tråden Unga som längtar efter barn