Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
O, Nu är jag sjukt nervös
Vill verkligen klara mej, vägrar o kugga mej. Ska faaaan klara mej, de är bara så! De måste vara så
Vill vara klar i alla fall med skrivningen innan jag börja skolan, skulle kännas skönt o få den gjord innan!
Ska ju dessutom knäppa kort i dag till körkortet o jag som har en "bad hairday" haha o ha de kortet i 10, KUL! OCH jag har fått en finne i NATT, vad är odsen på derå?
Fybubblan!
Allt pekar på otur, självklart..
Nej, måste fixa stadig frukost, så magen är med i alla fall
Vad händer för er i dag då?
Hej tjejer
Blev ingen bebbe denna månad. Kände av mensvärken redan igår kväll och den höll i sig hela natten. Riktigt helvetisk var den så har knappt sovit nånting. Tårarna har runnit i floder däremot, och nu på morgonen så satte den igång. Känner mig så jäkla besviken och förrådd av min egen kropp... Tror jag skiter i att räkna BIM och sånt några månader nu...
Angelica: Jag ska försöka ta tag i det, men iom att jag ska skriva examensarbete finns det inte mycket tid över.
Nu ska jag kila o skriva teoriprovet
Oj, Så nervöst!
Usch jag har huvudvärk idag... Funderar på att knapra några tabletter så det försvinner... just fan... Folsyra måste jag ju ta också... Jag är så virrig, glömmer alltid det... någon annan av er som äter folsyra? Vilken äter ni i så fall? Jag käkar någon som enbart innehåller Folsyra men funderar på att köpa Mitt Val Kvinna nästa gång... Det ska ju fungera ännu bättre tror jag. men jag har väl en 50 tabletter kvar eller så...
JAg ska köpa mitt val kvinna har jag tänkt..bara för att få i mig vitaminer oxå =) vanliga folsyra åt jag med men jag tycker det är bra att få i sig andra vitaminer oxå =)