• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-08-29 12:16:16 följande:
    JAg ska köpa mitt val kvinna har jag tänkt..bara för att få i mig vitaminer oxå =) vanliga folsyra åt jag med men jag tycker det är bra att få i sig andra vitaminer oxå =)
    jo jag känner likadant
  • MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-08-29 12:43:53 följande:
    jo jag känner likadant
    Hur är det med huvudvärken ?
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-08-29 12:46:31 följande:
    Hur är det med huvudvärken ?
    inte så bra, har lite feber tror jag... har ingen febertermometer men det känns som jag har feber iaf...
  • MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-08-29 12:48:59 följande:
    inte så bra, har lite feber tror jag... har ingen febertermometer men det känns som jag har feber iaf...
    usch..låter som att du håller på och bli sjuk *hoppas inte dock*
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-08-29 12:49:32 följande:
    usch..låter som att du håller på och bli sjuk *hoppas inte dock*
    nej jag vill inte vara sjuk  
  • MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-08-29 12:52:31 följande:
    nej jag vill inte vara sjuk  
    nej de vill man verkligen inte..suger och vara sjuk :/
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-08-29 12:53:34 följande:
    nej de vill man verkligen inte..suger och vara sjuk :/
    fast jag tyckte det va skönt när man gick i skolan... Jag hatade verkligen skolan... Fast nu så måste man ju jobba även om man är sjuk..
  • Niccisen

Jag åt mitt val kvinna och folsyra till att börja med när jag började försöka, men nu äter jag bara folsyra... varför vet jag inte riktigt... borde väl äta båda

• TheLove
    Niccisen skrev 2007-08-29 13:26:45 följande:
    Jag åt mitt val kvinna och folsyra till att börja med när jag började försöka, men nu äter jag bara folsyra... varför vet jag inte riktigt... borde väl äta båda
    nej du ska inte äta både och för det blir för mycket folsyra då.. Mitt val kvinna innehåller lagom mängd med folsyra
  • Niccisen

om jag äter två tabletter mittval kvinna får jag i mig rätt dos... men jag har svårt med de för de ska tas i samband med måltid och då glömmer jag de oftast

Svar på tråden Unga som längtar efter barn