• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • Butikslager

Hehe, det lär väl bli så!
    Som vanligt.

Jag är den bästa på att prata med mig. Och jag gör det ofta. Tror jag ärvt det av min kära far. :D

Hur gick det för dig lovely? Har du fått mensen än?

• TheLove
    Butikslager skrev 2007-08-29 19:09:58 följande:
    Hehe, det lär väl bli så!Som vanligt.Jag är den bästa på att prata med mig. Och jag gör det ofta. Tror jag ärvt det av min kära far. :DHur gick det för dig lovely? Har du fått mensen än?
    haha! Nej ingen mens än men inte heller något plus på testet... testade BIM-1 är på BIM+1 idag... hur går det för dig?
  • Niccisen

Vad trist att du kuggade, men nya tag. Nästa gång klarar du det säkert Har tagit en alvedon på 1 gr... det starkaste jag har hemma nuförtiden. när jag var ung åt jag en massa starka värktabletter, men sen trappade jag ner...

• Niccisen

Miss H: Jag äter också tillval-folsyra precis som du. en svart kartong?

Inlägget ovan var också till MissH. Citerandet fungerade tydligen inte

• MissHellen
    Niccisen skrev 2007-08-29 19:25:37 följande:
    Miss H: Jag äter också tillval-folsyra precis som du. en svart kartong? Inlägget ovan var också till MissH. Citerandet fungerade tydligen inte
    Ja, Jag hoppas att jag kllarar mej då För annars vet jag inte vad jag gör!

Okej Japp, en svart karton är de, men röd text om jag inte minns fel(?) Men ska man äta två om dagen av den? I så fall har jag gjort fel Måste gå o läsa. För jag har bara tagit en om dan ja
  • MissHellen
    Butikslager skrev 2007-08-29 19:03:45 följande:
    Hej brydar! Ni skriver så jag inte hänger med hära! :/Men inatt jobbar jag natt, så då sitter jag här heeeeela natten lång. :P Om det inte är något bra på tv alltså. Vi ses i nattmörkret!
    Hoppas de går bra o jobba då
  • A flikka
    Butikslager skrev 2007-08-29 19:03:45 följande:
    Hej brydar! Ni skriver så jag inte hänger med hära! :/Men inatt jobbar jag natt, så då sitter jag här heeeeela natten lång. :P Om det inte är något bra på tv alltså. Vi ses i nattmörkret!
    vad jobbar du som egentligen :)?
  • Niccisen
    MissHellen skrev 2007-08-29 20:48:51 följande:
    Ja, Jag hoppas att jag kllarar mej då För annars vet jag inte vad jag gör! Okej Japp, en svart karton är de, men röd text om jag inte minns fel(?) Men ska man äta två om dagen av den? I så fall har jag gjort fel Måste gå o läsa. För jag har bara tagit en om dan ja
    Nej då den ska du bara ta en av. Det är MittVal Kvinna du ska äta två om dagen av
  • MissHellen
    Niccisen skrev 2007-08-29 21:24:34 följande:
    Nej då den ska du bara ta en av. Det är MittVal Kvinna du ska äta två om dagen av
    Okej va bra, då är jag inte helt kass på o läsa då.

Glömde dessutom o kolla de förut haha!
  • MissHellen

I dag har vi sökt lån, så moget de låter o dessutom tillsammans Sa de i dag att de är ju nästan som att vi vore gifta nu, ska vi inte ta o göra de på samma gång då? Men han tyckte inte de lät så bra, han "tror ju inte på sånt", man bara skiljer sej då, enligt han
    I morron ska vi på bostadsföreningen o skriva dom första papperen

Sedan är de bara o hoppas på de bästa o att vi får våran (gamla)lägenhet uthyrd!

Gonott Brudar, sambon åker i natt så jag måste ta vara på tiden som jag får dela säng

Svar på tråden Unga som längtar efter barn