• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • TheLove
    Niccisen skrev 2007-08-29 13:31:57 följande:
    om jag äter två tabletter mittval kvinna får jag i mig rätt dos... men jag har svårt med de för de ska tas i samband med måltid och då glömmer jag de oftast
    jaha är det två mitt val kvinna om dagen man ska ta? va mycket tar man dom samtidigt eller olika tider?
  • Niccisen

för att få i sig RDI-rekommenderat dagligt intag ska man ta två tabletter... vad jag fattar ska man ta de samtidigt i samband med måltid

• TheLove
    Niccisen skrev 2007-08-29 13:37:11 följande:
    för att få i sig RDI-rekommenderat dagligt intag ska man ta två tabletter... vad jag fattar ska man ta de samtidigt i samband med måltid
    okej då blir det väl dom sen när jag tagit slut på dom jag redan har...
  • skrattigtjej

usha i hate svenska

RÄDDA MIG LITERATUR INTE MIN STARKA SIDA MASSA JÄKLA LÄXOR HELA TIDEN..SUCK..

och så helt slut idag ska snart slappa...

usha mitt huve osså dåligt väder ute... jippi liksom

Emmy
  • skrattigtjej

ja trodde nån vibbade mig nyss på msn :-s

osså drömde ja att läkarna spollade rent mg :-s

Emmy
  • MissHellen
    Niccisen skrev 2007-08-29 11:19:01 följande:
    Meningen är att jag ska plugga, men gör inte mkt annat än ligger dubbelvikt av smärta och ser på Discovery Civilisation....Håller tummarna för att provet går bra
    Nej, de gick SKIT! Kuggade mej :/ Är på så dåligt humör..
    Blev så arg på mej själv så jag revsönder papperna med resultatet, börja böla o kalla mej själv patetisk Haha De om nått är väl patetiskt.. Humöret var o är inte på topp kan jag lova! Ska beställa ny tid nu

Kan du inte ta nåe tabletter då? Hoppas att de gör över snart, för mensverk är de värsta som finns!
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-29 11:49:12 följande:
    Usch jag har huvudvärk idag... Funderar på att knapra några tabletter så det försvinner... just fan... Folsyra måste jag ju ta också... Jag är så virrig, glömmer alltid det... någon annan av er som äter folsyra? Vilken äter ni i så fall? Jag käkar någon som enbart innehåller Folsyra men funderar på att köpa Mitt Val Kvinna nästa gång... Det ska ju fungera ännu bättre tror jag. men jag har väl en 50 tabletter kvar eller så...
    Jag Folsyra Mina rabletter heter "TillVal- Folsyra", hon på apoteket rekomenderade tydligen dom. De var min sambo som var i väg o köpte dem
  • MissHellen
    MissHellen skrev 2007-08-29 17:57:58 följande:
    Jag Folsyra Mina rabletter heter "TillVal- Folsyra", hon på apoteket rekomenderade tydligen dom. De var min sambo som var i väg o köpte dem
    Men vad är detta, haha. kan inte änns stava

Beror nog på tröttheten
  • Butikslager

Hej brydar! Ni skriver så jag inte hänger med hära! :/

Men inatt jobbar jag natt, så då sitter jag här heeeeela natten lång. :P Om det inte är något bra på tv alltså.

Vi ses i nattmörkret!

• TheLove
    Butikslager skrev 2007-08-29 19:03:45 följande:
    Hej brydar! Ni skriver så jag inte hänger med hära! :/Men inatt jobbar jag natt, så då sitter jag här heeeeela natten lång. :P Om det inte är något bra på tv alltså. Vi ses i nattmörkret!
    tänk om vi alla sover då så du får sitta själv? Då får du skriva lite inlägg till dig själv så vi kan skratta lite imorgon :-P
Svar på tråden Unga som längtar efter barn