• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus
    1984 skrev 2007-07-01 18:54:13 följande:
    Hej! Hur är det med er?Jag sitter och njuter av min semester *sitter utomhus och solar just nu =)* (fördelen med bärbardata)
    bra här.. va ute å gick i solen med pappse förut..*duktig jag känner mig* nu r jag hungrig igen så måste äta nåt *kikar i kylskåpet*
    Längtar efter en liten i magen
  • MissHellen
    1984 skrev 2007-07-01 18:54:13 följande:
    Hej! Hur är det med er?Jag sitter och njuter av min semester *sitter utomhus och solar just nu =)* (fördelen med bärbardata)
    Trevligt att du oxå hitta hit

Oj så härligt med bärbar o sol
  • A flikka

Mary: Nä.. det har jag inte. Men jag hämtar testen nere på ungd.mott varje vecka :P.

• Featherboah

Är 17. Min längtan har blivit jättestor sen jag var tvungen att göra en abort, även om inget barn planeras förrän om 2-3 år tidigast. Längtan finns iallafall, så tråden kanske passar mig ändå.

(Skrev nyss samma svar i gamla tråden).

• MariaOMarkus
    A flikka skrev 2007-07-01 18:55:43 följande:
    Mary: Nä.. det har jag inte. Men jag hämtar testen nere på ungd.mott varje vecka :P.
    Okej..dm borde ju kolla tycker man..har du bara fåt minus inga svaga + ?
  • MissHellen

Dredde, Såg att du hade skrivit där

Välkommen i alla fall

• Familytime

Hej! Ung mamma här! Tror jag....är 24 ungt? *hoppas* Jag har två barn och har i a f sett mig själv som ung mamma innan... Fast här kanske man hänger INNAN man blivit gravid...

• MariaOMarkus
    Dredde skrev 2007-07-01 18:56:13 följande:
    Är 17. Min längtan har blivit jättestor sen jag var tvungen att göra en abort, även om inget barn planeras förrän om 2-3 år tidigast. Längtan finns iallafall, så tråden kanske passar mig ändå.(Skrev nyss samma svar i gamla tråden).
    Välkommen hit Skrattande mkt trist att du va tvungen å göra en abort vi finns här om du vill prata,i denna tråd stöttar vi varann å ger råd osv..eller hur tjejer Cool
  • A flikka

Mary: Nej, inte ens ett pyttesvagt... har NOGA synat dem ska du veta :P. det är helt vitt där det röda strecket ska vara.. (test man får hos bm)

• MariaOMarkus
    A flikka skrev 2007-07-01 18:59:34 följande:
    Mary: Nej, inte ens ett pyttesvagt... har NOGA synat dem ska du veta :P. det är helt vitt där det röda strecket ska vara.. (test man får hos bm)
    joo du gör säkert som jag,kikar på testet och försöker få de att se ut som ett till streck hahaha..

jaa den såndär sticka då förstås är de väl då...tycker du bara göra VUL,tjata på dom (ursälta om jag tjatar men tycke du är så lågt efter BIM ju=)
Svar på tråden Unga som längtar efter barn