• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • Featherboah
    MissHellen och Marylicious >> Tack snälla! Glad
  • MariaOMarkus
    Dredde skrev 2007-07-01 19:01:33 följande:
    MissHellen och Marylicious >> Tack snälla!
    Så lite..och nu börjar frågorna Vart i landet finns du? =)
    Längtar efter en liten i magen
  • Featherboah
    Marylicious >> Bor utanför Stockholm, i Hässelby. ^_^
  • A flikka

Mjo, fast å andra sidan så tog mina p-piller slut i början av majså det kan ju vara pga det som mensen krånglar..:/. Har alltså haft en pillermens, men ej en pillerfri...den jag "väntar" påfördå ska jag börja med pillerna igen...

• 1984

Dredde- Välkommen! Läste din presentation, usch stackars dig, vad jobbigt det måste ha varit för dig att gå igenom en sådan operation =/
    Men du mår bättre nu?

Varför tvingades du göra abort?

*kram*

• MariaOMarkus
    Dredde skrev 2007-07-01 19:03:35 följande:
    Marylicious >> Bor utanför Stockholm, i Hässelby. ^_^
    aah trevligt =) bor oxå i sthlm,fast i sundbyberg
  • 1984

Men hörni tjejer!!! Jag har ett svagt minne av att vi skulle ses nån gång i början av förra tråden?? =P

Hur blev det?

Ska vi ses inne i stan nån dag? (Jag bor söder om Sthlm).

• MariaOMarkus
    1984 skrev 2007-07-01 19:09:27 följande:
    Men hörni tjejer!!! Jag har ett svagt minne av att vi skulle ses nån gång i början av förra tråden?? =PHur blev det?Ska vi ses inne i stan nån dag? (Jag bor söder om Sthlm).
     jag skulle precis fråga samma sak..va skumt
  • Featherboah
    1984 >> Tack! Jodå, min kropp är inte i lika bra fysisk form som innan, men sånt kan man ju leva med. Är rätt tungt att gå långt och så, men håller på att träna upp mig nu så förhoppningsvis ska jag bli så återställd jag kan bli i framtiden.

Eftersom jag var/är 16 (fyller år om tre dagar) så tyckte precis alla att jag var för ung och att det inte fanns en chans att jag skulle klara av ett bra. Fick dagligen höra av min familj att jag var ett misslyckande och förstör allas liv om jag behöll barnet, så tillslut orkade jag helt enkelt inte mer. Nu går det upp och ner, vissa dagar är lättare än andra, men ingen ska någonsin bli tvingad till något sånt.
  • MariaOMarkus
    Dredde skrev 2007-07-01 19:09:56 följande:
    1984 >> Tack! Jodå, min kropp är inte i lika bra fysisk form som innan, men sånt kan man ju leva med. Är rätt tungt att gå långt och så, men håller på att träna upp mig nu så förhoppningsvis ska jag bli så återställd jag kan bli i framtiden.Eftersom jag var/är 16 (fyller år om tre dagar) så tyckte precis alla att jag var för ung och att det inte fanns en chans att jag skulle klara av ett bra. Fick dagligen höra av min familj att jag var ett misslyckande och förstör allas liv om jag behöll barnet, så tillslut orkade jag helt enkelt inte mer. Nu går det upp och ner, vissa dagar är lättare än andra, men ingen ska någonsin bli tvingad till något sånt.
    usch va hemskt att din familj sa sådär...hade min mamma sagt så hade jag tagit mina grejjer å stuckit ...men de kan du ju göra snart å slippa se dom som tvingade dig till nåt sånt...
    va sa killen din då?
Svar på tråden Unga som längtar efter barn