• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-07-16 10:45:33 följande:
    men du, ska vi ta en sväng ner till stångåstaden någon dag å kolla lite smått på tapeter? Vi glömde ju det sist, vad ska du göra idag då? Kram
    jag har ju jobbat och solat med dig ju Åkte ni till ikea sen?
  • MariaOMarkus

bläää känner mig nere ida,,.

Längtar efter en liten
  • AngelicaJ
    TheLove skrev 2007-07-16 20:03:25 följande:
    jag har ju jobbat och solat med dig ju Åkte ni till ikea sen?
    Nopp, jag var så trött så jag orkade inte :P Fick du tag i katalogerna? Hittade du några fina tapeter? Kram
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-07-16 20:56:20 följande:
    Nopp, jag var så trött så jag orkade inte :P Fick du tag i katalogerna? Hittade du några fina tapeter? Kram
    jodå, dom hade två tapeter jag gillar... men det är ju sånna du inte gillar hihi jag kan inte ses imorgon, ska till Tinnis med syrran...
  • AngelicaJ

det e lugnt gumman, jag behöver plugga och packa :P Så jag hr att göra. Men först nu ska jag ju till kuratorn, känns jobbigt.

Läget med allesammans då?

• petrina

vill verkligen ha barn och hemma hos oss e vi 85:a (jag) och min man 82:a gifta sen jag va 18. so nu vill jag verkligen utoka vor familj!!!

• TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-07-17 08:50:04 följande:
    det e lugnt gumman, jag behöver plugga och packa :P Så jag hr att göra. Men först nu ska jag ju till kuratorn, känns jobbigt.Läget med allesammans då?
    just fan... Packa måste man ju göra också.. flyttar ju om typ två veckor

Jag vet att det är jobbigt att gå till kurratorer men kämpa. Om du inte går dit kommer ingenting att bli bättre... och om det inte känns rätt med den kurratorn så ringer jag till min förra och fixar in dig där.. okej? *krama om*
  • A flikka
    petrina skrev 2007-07-17 08:53:28 följande:
    vill verkligen ha barn och hemma hos oss e vi 85:a (jag) och min man 82:a gifta sen jag va 18. so nu vill jag verkligen utoka vor familj!!!
    det låter verkligen som det är dax för er nu . Om man ändå är gift och hela den biten till och med :). Håller tummarna för dej! vad har han för argument då?
  • MariaOMarkus

här går de seeeegt

Längtar efter en liten
  • MissHellen

Oj vad jag känner mej dålig som inte har varit in o skrivit nåe på läääänge Hoppas att ni har klarat er utan mej i alla fall Men de ser ut o gå ganska segt måste jag säga. Är hemma hos mamma o pappa o de finns allt för många nyfikna ögon här, så jag har inte haft så många chanser o skriva som jag vill haha

Hur är de med alla då?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn