• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • Butikslager

A flikka skrev 2007-07-16 16:04:45 följande:

Hmm.. ok jag var ganska full. Fast jag var nog mer bakis än jag var full iaf . Jääklar. Imorn fyller jag år tjejer! Då vill jag ha ballonger och konfetti. Hihi
    GRATTIS! :)
  • Butikslager
    Marylicious skrev 2007-07-16 16:38:20 följande:
    Liiv - jaa de lär ju ta tid för min del innan de blir en liten här..pratade med sambon nyss och de blir till att vänta LÄNGE...så får se hur aktiva man är här inne,,inge kul att sitta här..
    jag förstår precis hur du känner. Sen blir man fan inte mindre sugen av att sitta här.. Alla pratar bara om barn.. Nästan! :p
  • Butikslager

Fan, skrev ju grattis innan jag såg ditt inlägg flikka. Tänkte tilllägga det så du inte tror det var därför jag skrev!
    För jag är en snäll människa som tänker på alla och vet att det är trist att inte få ett grattis! :))

Så, grattis igen! :D

• A flikka
    Butikslager skrev 2007-07-17 22:57:21 följande:
    Fan, skrev ju grattis innan jag såg ditt inlägg flikka. Tänkte tilllägga det så du inte tror det var därför jag skrev! För jag är en snäll människa som tänker på alla och vet att det är trist att inte få ett grattis! :))Så, grattis igen! :D
    hihi . tack så mycket. fast jag har fått så många "grattisar" idag så det räcker och blir över .. men man kan aldrig få för många
  • MissHellen

Jag har ju ett par minuter tillgodo o säga Grattis i alla fall haha! Sorry, läste de nu

Har du haft en br adag i dag då ?

• A flikka
    MissHellen skrev 2007-07-17 23:47:49 följande:
    Jag har ju ett par minuter tillgodo o säga Grattis i alla fall haha! Sorry, läste de nu Har du haft en br adag i dag då ?
    jag har haft en bra dag!!!!
  • MissHellen

A flikka skrev 2007-07-17 23:48:15 följande:

jag har haft en bra dag!!!!
    Okej Har du fått nåe fint då?

Trodde ingen var vaken o satt vid datorn nu
  • A flikka
    MissHellen skrev 2007-07-17 23:50:16 följande:
    A flikka skrev 2007-07-17 23:48:15 följande:Okej Har du fått nåe fint då? Trodde ingen var vaken o satt vid datorn nu
    Jodå :) lite pengar, böcker och presentkort :D. är supernöjd..

jodå jag är vaken än så länge
  • MissHellen

Okej, Men de låter ju toppen de

Jaja, Jag oxå O Ska snart sova eller i alla fall läsa en bok troja. Men först en dusch

Hur gick de med dina P-piller o allt? Har varit borta ett bra tag känns de som..

Svar på tråden Unga som längtar efter barn