• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • AngelicaJ

Känns lite dumt att vara här i tråden, vet hur det känns när andra blir gravida och inte en själv. Hoppas ni inte tar illa upp, jag håller tummarna för er och skulle bli glad för eran skull om ni lyckas =)

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-09 21:56:59 följande:
    Samma här, spelade i ett bra lag när jag var liten och vi hade grymt kul. Sen när vi började bli äldre var det många som ville satsa så de flesta bytte klubbar till typ djurgården och hammarby. Jag bytte själv upp mig men till ett bättre lag och trivdes bra. men nu när jag flyttat till linköping så började jag i ett lag där tjejerna var mycket yngre än mig och jag kände mig aldrig som en i gänget. Men har spelat där bara för att spela. Får se om man orkar leta rätt på ngt nytt lag sen, om mna har tid.
    Ja, Men fotboll är ju den roligaste sporten av alla, HELT KLART

Haha, du ska ju ha bäbis, inte spela fotboll Nej då, man kan allt man vill!
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-09 21:58:42 följande:
    Känns lite dumt att vara här i tråden, vet hur det känns när andra blir gravida och inte en själv. Hoppas ni inte tar illa upp, jag håller tummarna för er och skulle bli glad för eran skull om ni lyckas =)
    Nämen, nej nej! Självklart inte Du längtar ju efter DITT barmn Du ska ju vara här o spotta bäbisbasiller o ge oss goda råd o allt, så klart
  • AngelicaJ

haha jag är ju inte så inne i det hela, kan inte mycket alls men jag läser och lär mig nytt hela tiden :P
    Fick panik idag när någon påpekade att jag kanske inte skulle vara hemma medan målaren målade. Men pratade med honom och han sa att det var en ofarlig färg.

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-09 22:03:02 följande:
    haha jag är ju inte så inne i det hela, kan inte mycket alls men jag läser och lär mig nytt hela tiden :P Fick panik idag när någon påpekade att jag kanske inte skulle vara hemma medan målaren målade. Men pratade med honom och han sa att det var en ofarlig färg.
    Haha, Ja men innan jag hunnit plussa så vet du ALLT
  • MissHellen

Gomorron tjejer allt bra i dag?

Ska snart kila o skirva lön o hälsa på mina godigar De har varit semesterstängt så nu har jag inte sätt dom på en heeel månad, dom lär nog har vuxit bra under sommaren skulle jag tro Nej, Duschen väntar för min del!

• AngelicaJ

God morgon =) Jo allt är bra idag, lite trist väder bara =( Hur är det med dig då?

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-10 10:22:18 följande:
    God morgon =) Jo allt är bra idag, lite trist väder bara =( Hur är det med dig då?
    Jasså? Vi har underbart väder vi, took vart o solen skiner utav bara den Vill att man sambo ska komma hem så vi kanske kan åka o bada

Med mej är de jätte bra, känner mej på bra humör i dag

Har du för dej då?
  • AngelicaJ

Ååå bada det lät mysigt =) Närmsta jag kommit bada är våran pool vi köpt till baksidan :P Min sambo kommer nog hem sent. Han jobbar extra på ett annat jobb efter det vanliga. För min skull, könner mig så taskig. Jag får inget studiebidrag på grund av att jag har för lite poäng, men har gjort massa arbeten under sommaren men pengarna lär nog iaf bli uppsjutna. Så han jobbar så han har råd att försörja oss båda =/ Jga får inga tider på mitt jobb heller så jag sitter bara hemma och latar mig.

Skönt att hör att du e på bra humör!

Jadu jag har inte varit vaken så länge, ska väl typ äta frukost strax. Sj då?

• miiillan

hej tjejer!! vet att jag inte varit aktiv här på läänge.. men jag tror jag plussat kolla bildgalleri om ni har tid och lust!

hur går det för er här annars då? kram

Svar på tråden Unga som längtar efter barn