Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Känns lite dumt att vara här i tråden, vet hur det känns när andra blir gravida och inte en själv. Hoppas ni inte tar illa upp, jag håller tummarna för er och skulle bli glad för eran skull om ni lyckas =)
haha jag är ju inte så inne i det hela, kan inte mycket alls men jag läser och lär mig nytt hela tiden :P
Fick panik idag när någon påpekade att jag kanske inte skulle vara hemma medan målaren målade. Men pratade med honom och han sa att det var en ofarlig färg.
Gomorron tjejer
allt bra i dag?
Ska snart kila o skirva lön o hälsa på mina godigar
De har varit semesterstängt så nu har jag inte sätt dom på en heeel månad, dom lär nog har vuxit bra under sommaren skulle jag tro
Nej, Duschen väntar för min del!
God morgon =) Jo allt är bra idag, lite trist väder bara =( Hur är det med dig då?
Ååå bada det lät mysigt =) Närmsta jag kommit bada är våran pool vi köpt till baksidan :P Min sambo kommer nog hem sent. Han jobbar extra på ett annat jobb efter det vanliga. För min skull, könner mig så taskig. Jag får inget studiebidrag på grund av att jag har för lite poäng, men har gjort massa arbeten under sommaren men pengarna lär nog iaf bli uppsjutna. Så han jobbar så han har råd att försörja oss båda =/ Jga får inga tider på mitt jobb heller så jag sitter bara hemma och latar mig.
Skönt att hör att du e på bra humör!
Jadu jag har inte varit vaken så länge, ska väl typ äta frukost strax. Sj då?
hej tjejer!! vet att jag inte varit aktiv här på läänge.. men jag tror jag plussat
kolla bildgalleri om ni har tid och lust!
hur går det för er här annars då? kram