• triump

*Välkommen hit! :-D

trevlig helg på er blivande junimammor.. idag vilar jag ordentligt. har vart så trötter sista tiden..

Grattis alla 100darkvar tjejjer

• triump

lill linda mys att känna lillplutten så... vi som här hemma kämpar med att sambon skall känna ,men han har ständigt så dålig timing,och missar sparkarna... och grattis till passerad 100dar kvar gräns.

iiii det e nog bara jag kvar som inte e över 100dars mållinjen, har 15 dagar kvar tills dess

Ang vårtecken.. väderprognosen ser ut att hamna mellan 0 till +4 gradigt i veckan.....snart smälter snönn och alla vårens dofter kommer fram...

Gravidyoga har jag ingen erfarenhet av.. och om jag skall vara ä'rlig har all min träning legat på is de senaste 5 månaderna....

Triump bf25juni...längtar till midsommar

• triump

oj har visst tolv dar kvar till hundradarsträcket.....

• triump

godmorgon.. skönt att det e fler som väntar tillökning till slutet av juni.... pust och stön ännu en måndag. . .

• triump

tjena junibrudar..

Ännu en månda är förbi och glatt jobbade jag igenom hela dan.. är bara så hungrig....mat..mmm

Grattis alla nya 100darkvar tjejjer.

liten min föräldragrupp börjar inte förrn i maj..

• triump

substance
    japp det e sent men enda gruppen som passade, var efter 16.00 så att både jag och sambon kan gå efter jobbet....ps jag har bf 25 juni.. så det e inte helt pang på...

• triump

mmm vill ha choklad. . oj vikten ökar i ett stadigt tempo säkert 7 kg sen inskrivningen. för nu har hungern satt igång rejält...

• triump

men tjejjer skicka fram gröngräset nu.... vil ha solsken blommor och allt som hör vårentill.

• triump

GÄÄÄÄsP även här trots att gårdagen gav en stor dos av vila..har bara kommit ur formen lite,. trött och seg.. tiden står helt still!! helt enkelt .. kom på något uppiggande tjejer..

• triump

ickelpicka vaknade till rejält

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D