• triump

*Välkommen hit! :-D

japp och visst fick den tankarna att fara till påsken...mysigt om ca två veckor är det alltså dags för att fira lite påsk........innan dess storstäd och kort som skall skickas iväg...ev lite blomster arrangemang...(ett tidsfödriv och vips e vi närmare juni).

Vad har ni för planer till påsken? och firar man den egentligen??

• triump

Liten du får locka sambon med påskägg...

Även våran familj har till vana att äta påskmiddag ihop. och mamma har i urminnestider gett påskägg till alla..

förstå hur svårt!!- det kommer att bli att hålla sig borta från godis framöver.. massor med inbjudande påskgodis vid varje affär..mmmmm

• triump

hihaaaa ickelpicka hur leker man jesus??

• triump

ps ickelpicka - påsken är i modern tid nog mer känd för påskhäxor som flyger till blåkulla....barnen klär ut sig och knackar dörr för lite godis...

• triump

mmmm tänk er en liten påskhare....

• triump

clemensa. tack för underhållningen .. vilket väder det är idag......och jag som hadde tänkt göta blomster arrangemang inför påsken......

• triump

tänkt göra , skall det stå, förståss...

• triump

jag har mest handlat mammabyxor och då har lindex funkat bra.. även hm är ok. men likt dig är det dags för även tröjjor nu

• triump

mm ett glas vin mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm tänk om man fick det

• triump

men visst går istället till köket för ett glas vatten och sambon är ute med firman,,en fredas öl....undrar just hur öl smakade..mins inte riktigt...

men har dealat till mig en rejäl hemmakväll imorrn framför melodifestivalen... som inte direkt hör till killens topp tio program...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D